02TSFA  >  Termodynamika a statistická fyzika

Počet hodnotících: 15 / 160
Procento hodnotících: 9 %
|==..................|

Zapsaných na předmět: 160 studentů.
Ukončilo předmět: 102 studentů.
|=============.......| 63 %

Hoskovec Antonín Ing. [ Cvičící ]
Jex Igor prof.Ing. DrSc. [ Přednášející, Cvičící, Zkoušející ]
Jex Michal Ing. [ ]
Lavička Hynek Ing. Ph.D. [ ]
Novotný Jaroslav Ing. Ph.D. [ Cvičící ]
Štefaňák Martin Ing. Ph.D. [ Cvičící ]

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [15]
  • Cely semestr jsem nadaval na chaoticky (az lobotomicky) sepsana skripta prof. Jexe a na podobnym zpusobem vedene prednasky. Nakonec jsem az na zkousce pochopil, ze to vsechno vlastne davalo smysl, a ze termodynamika je vyborny predmet. Takze rada pro budouci posluchace urcite je nenechat se odradit, az na prvnich dvou prednaskach nepochopite ani slovo.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Nakonec vlastně docela zajímavý předmět, což jsem teda docenila z větší části až ve zkouškovém. Kdyby pan profesor uměl o trochu lépe přednášet, bylo by to myslím vážně skvělé.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • zajimavy predmet, velice jsem se na nej tesil, avsak zpusob, jakym byl veden me velice zklamal
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Na vlnách TSFA!
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Partie fyziky, která má nepochybně své místo v základním kursu.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Předmět TSFA značně rozšiřuje poznatky z Termiky a molekulové fyziky a zavádí mnoho nového. Pracuje se zde s statistickými soubory částic, popisují se stavy systému a to převážně pomocí statistických veličin.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zajímavé, zajímavé
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Velice zajímavá partie fyziky přesahující do mnohých oblastí fyzice vzdálených. Bohužel podání předmět značně degraduje.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • nudny predmet
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Asi nejtěžší fyzika, ale také asi nejzajímavější.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Moc mě to nezaujalo.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Asi nejtěžší fyzika prvních 2 let.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • termodynamika, zatím nejtěžší, ale i nejužitečnější část fyziky
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zajímavý předmět s nedobrými přednáškami.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Partie fyziky, která mě až zas tak nenadchla.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

N : Oznámkujte předmět [15] 2.13
1 : |====................| 20 % [3] 1 (výborně)
2 : |===========.........| 53 % [8] 2
3 : |====................| 20 % [3] 3
4 : |=...................| 6 % [1] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [15]
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |=============.......| 66 % [10] ano
3 : |=======.............| 33 % [5] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká