Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská
Další předměty
[02TER] Termika a molekulová fyzika
Role učitele
Cvičící, Přednášející, Zkoušející |
|
P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [10] |
Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [13] |
|
Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [11] |
|
P : Co na přednášející(m) oceňujete? [17] |
|
P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [19] |
|
P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [27] | ||||||||||||||||
|
Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [14] | 1.85 | ||||||||||||||||
|
P : Oznámkujte přednášející(ho) [27] | 2.63 | ||||||||||||||||||||
|
C : Oznámkujte cvičící(ho) [1] | 1.00 | ||||||||||||||||||||
|
C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [1] | ||||||||||||||||||||
|
Studijní průměr: <1.0, 1.5>
Studijní průměr: <1.0, 1.5>
Studijní průměr: (1.5, 2.0>
Studijní průměr: (2.0, 2.5>
Studijní průměr: <1.0, 1.5>
Studijní průměr: <1.0, 1.5>
Studijní průměr: <1.0, 1.5>
Studijní průměr: (2.0, 2.5>
Studijní průměr: <1.0, 1.5>
Studijní průměr: (2.0, 2.5>