Hrivnák Jiří Ing. Ph.D. :: [02TEF2] Teoretická fyzika 2

Další předměty
[02KVAN] Kvantová mechanika
[02TEF2] Teoretická fyzika 2
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 9 / 42
Procento hodnotících: 21 %
|====................|
Celkové hodnocení [2]
1 : |====================| 100 % [2]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 1.80
medián: 1.04
průměr hodnocení: 1.43
Hodnocení v roli cvičící [2]
1 : |====================| 100 % [2]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 1.60
medián: 1.05
průměr hodnocení: 1.00

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [8]
  • Hrivnak nemusi kazdemu sednout, ale me ty cvika s nim fakt bavily. Vychazi z predpokladu, ze vsichni studenti jsou retardi (vetsinou se celkem blizi pravde), a tomu prizpusobuje vyklad. Vysledkem je, ze zkouskove priklady nakonec umi spocitat vsichni, no a kdo ma zajem hloubeji studovat teorii, tak si ji nastuduje doma. Navic ma fakt dobry (britsky) humor.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Ochotu dovysvětlit, celkem příjemný přístup ke studentům (povětšinou na nikoho moc neřve), na specifický styl humoru už jsem si v zimě evidentně zvykla a už mi to ani nepřišlo...
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Styl podání látky, vysvětlení příkladů. Také používá humor (svérázný a občas studenty dezinterpretovaný jako nadřazenost), cvičení jsou ve správné atmosféře zábavná.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Cvičení bylo užitečné, cvičící je příjemný a má dobrý suchý humor:-)
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Nalada, pochopeni latky jiz dava
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Výtečný humor spojený s aktuálním vyučovaným tématem, vždyť všechny ty příkaldy jsou "jen taková přírodověda."
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • frajer, stíhá probrat vše potřebný krutě upřímnej sarkasmus +
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • smysl pro humor, citlivý výklad, lidský rozměr je to komik
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [6]
  • Oproti zimnímu semestru mi připadal slabší příprava, občas jsme se v tom tak nějak dost zamotali a sem tam jsem to fakt vůbec nepochopila a připadalo mi to dost mimo (hlavně myslím v druhé půli semestru). Tak trochu málo efektivní to bylo.A iluze, že studenti budou k tabuli chodit dobrovolně, mi připadá dosti naivní - on nakonec vždycky někdo vyměkne, ale dobrovolné to teda není. Cvičení v pátek od 7,30 evidentně není dobrý čas na cvičení, možná i to bylo trochu znát.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Novotny P. je lepsi cvicici, Hrivnak moc machruje
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • V nicem. Naprosto dobry cvicici :)
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Otázka je položená v tomto případě špatně, ne cvičící, ale v čem by se měly zlepšit třídy! Tabule ve druhém patře budovy na Trojanově ulici jsou tak malé, že když se počítá na tabuli jeden průměrný "přírodovědný" příkládek z TEFíčka, jakožto úvodu do sadomasochismu všech matematik ve fyzice, tak tabule nikdy nevystačí! Příklad běžně začíná v levém hroním rohu levého křídla tabule a končí (...teď chvíli přemýšlím...) tamtéž! Bohužel, většinou se velkolepě popíše celá tabule ve svojí maličkosti a začátek příkaldu prostě musí padnout za vlast a nechat se prachbídně smazat fyzikálním operátorem, jež se nazývá houba, aby se vešel závěr, kýžené finální vyvrcholení, nastávající extáze z výsledku celého příkládku.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • nevynechat důležitý příklad na cvičeních, může to mít v zápočtovce tragické důsledky pro studenty
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • to lákání studentíků na matematickou fyziku by chtělo ještě potrénovat
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [3]
  • cviceni pokryly teorii z prednasek
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Malé tabule zabraňující volnému bujení krásných a velkolepých myšlének teoretické fyziky!
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • zápočtové písemky byly kupodivu celkem jednoduché
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Oznámkujte cvičící(ho) [2] 1.00
1 : |====================| 100 % [2] 1
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [2]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |....................| 0 % [0] obtížný
3 : |====================| 100 % [2] středně obtížný
4 : |....................| 0 % [0] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký