02TEF2  >  Teoretická fyzika 2

Počet hodnotících: 19 / 139
Procento hodnotících: 13 %
|===.................|

Zapsaných na předmět: 139 studentů.
Ukončilo předmět: 99 studentů.
|==============......| 71 %

Hrivnák Jiří Ing. Ph.D. [ Cvičící ]
Novotný Petr Ing. Ph.D. [ Cvičící ]
Tolar Jiří prof.Ing. DrSc. [ Přednášející, Zkoušející ]

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [19]
  • Asi nejlepsi fyzika za prvni dva roky studia (spolu s TEF1). Oproti ostatnim fyzikam je vyrazne mene matematickych prasaren, a vsechno najednou zacina trochu davat smysl.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • jeden z tech lepsich
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Oproti TEF1 mi to připadalo slabší, nějak si nejsem úplně jistá, co jsem si z předmětu vlastně odnesla, pořád nemám pocit, že bych těm divným věcem s polem, elektřinou a magnety nějak moc rozuměla.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Po absolvování TEF1 je celkem stravitelný, mnohem pochopitelnější, STR vyloženě příjemná.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Výborný předmět, spolu s TSFA důstojně uzavírá(al) kurs fyziky základního studia.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Druhá půlka skriptíček
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • pokracovani teoreticke fyziky I, zadne velke zmeny, zatim asi nejlepsi fyzikalni predmet na jaderce
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • pokračování tefu ze zimy, objem učiva však není tak velký jako v zimě
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • TEF2 je mnohem zajímavější než TEF1 (látka je zajímavější), ale dost navazuje na TEF1.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Velmi hezký předmět. Zavedl se Hamiltonův formalismus, bez kterého se nedá obejít ve všech dalších fyzikálních předmětech na naší fakultě. Navíc je to velmi pěkný pohled na fyziku. Dál se probral úvod do formalizovaného pohledu na partie fyziky probírané v ELMĚ a VOAFU. Škoda, že časová dotace nebyla dostatečná, aby se probralo vše dostatečně podrobně. Podle mě výborné zakončení klasické fyziky před kvantovkou.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Pěkný předmět.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Trochu prčovnější pokračování TEF.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • jako TEF1, více formalismu, takže trochu lepší
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Rozhodně lepší jak TEF1. Zajímavější, praktičtější.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Latka je dulezita, ba i pro ty, kdo nebude dal studovat fyziku
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Prostě fyzika, jako každá jiná v základním studiu. Přišli jsme, viděli jsme, zalekli jsme se, zapotili jsme se, ale nakonec jsme v lítém boji zvítězili.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • fyzikální všehochuť
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • tef
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Velký rozdíl mezi cvičícími
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

N : Oznámkujte předmět [19] 1.63
1 : |==========..........| 52 % [10] 1 (výborně)
2 : |======..............| 31 % [6] 2
3 : |===.................| 15 % [3] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [19]
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |=================...| 84 % [16] ano
3 : |==..................| 10 % [2] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |=...................| 5 % [1] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká