Novotný Petr Ing. Ph.D. :: [02TEF2] Teoretická fyzika 2

Další předměty
[02KVAN] Kvantová mechanika
[02TEF2] Teoretická fyzika 2
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 9 / 73
Procento hodnotících: 12 %
|==..................|
Celkové hodnocení [5]
1 : |====================| 100 % [5]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 1.80
medián: 1.04
průměr hodnocení: 1.43
Hodnocení v roli cvičící [5]
1 : |====================| 100 % [5]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 1.60
medián: 1.05
průměr hodnocení: 1.00

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [8]
  • prehled, pripravenost
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Trošku mě vytáčí, že nemohu svého pana cvičícího oznámkovat, protože by si tu jedničku vážně zasloužil, cvičení byla moc dobrá.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Na cvičení chodil připravený (asi léta praxe) a vše dobře vysvětlil.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Vynikající cvičící. Stejně jako v TEF1 je poznat, že cvičící má v cvičení praxi. Takže celý předmět velmi dobře funguje. Na cvičení nebyla žádná hluchá místa. Zápočtovky adekvátně obtížné, pokud chápete postupy příkladů na hodině, tak nejsou nijak velký problém.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Perfektní příprava jak na zápočtovky, tak na písemku u zkoušky. Přitom na cvičeních bývala docela sranda.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • smysl pro humor.. lehkost a zároveň srozumitelnou podrobnost cvičení
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Pohodový cvičící.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Velmi dobře promyšlené průběhy cvičení, vysvětlení všech dotazů, polopatické vysvětlení věcí, dokud je studenti nepochopí, čitelnost
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [3]
  • Už teď to byla jedna z nejlepších cvičení prvních dvou ročníků. Není důvod ke zlepšení.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Není už moc prostoru k zlepšení.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Trošku se mi zdálo, že má výkyvy nálad.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [3]
  • Cvičení v 7:30 v pondělí ráno? Naštěstí měla cvičení dostatečný spád a byla zábavná, takže mne na nich únava nezmáhala, ale stejně by si zasloužila lepší čas. Škoda, že nezbylo moc času na poslední kapitolu. Ale nenapadá mne téma, které by šlo zkrátit, takže leda mírně zvýšit časovou dotaci.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Pohodička.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Cvičení trochu ztrácí souvislost s přednáškou
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Oznámkujte cvičící(ho) [5] 1.00
1 : |====================| 100 % [5] 1
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [5]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |====................| 20 % [1] obtížný
3 : |================....| 80 % [4] středně obtížný
4 : |....................| 0 % [0] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký