Strmisková Lucie Ing. :: [02ELMA] Elektřina a magnetismus

Další předměty
[02ELMA] Elektřina a magnetismus
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 10 / 34
Procento hodnotících: 29 %
|======..............|
Celkové hodnocení [6]
1 : |====================| 100 % [6]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 1.80
medián: 1.04
průměr hodnocení: 1.43
Hodnocení v roli cvičící [6]
1 : |====================| 100 % [6]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 1.60
medián: 1.05
průměr hodnocení: 1.00

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [9]
  • stihlo se propočítat opravdu hodně příkladů
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Strašně hodná, žádné brutální záp. testy.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • ochota a milé vystupování
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Cvičící měla systematicky vybrané příklady, dokázala je vysvětlit, u tabule pomáhala. Obtížnost písemek byla přiměřená.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Cvičící je příjemná a doslova hodná, asi pravý opak většiny ostatních cvičících-fyziků (mužů).
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • lidský přístup. na cvičení jsem chodil soustavně nepřipraven, přesto se mnou cvičící jednala vždy korektně.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Počet spočítaných příkladů. Za 1,5 hodiny týdně, jsme spočítali víc jak půlku skript.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Strmisková je skvěle připravená a moc hodná
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • srozumitelnost, ochotu vysvětlit, komunikaci, svižné tempo výuky...
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [5]
  • příklady spočívaly většinou jenom v dosazení do vzorečků - žádné odvozování nebo podrobnější vysvětlení (viz přednáška, na kterou ale stejně nikdo nechodil)
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • měla by jednotlivé příklady mnohem víc komentovat, člověk z ní musel všechny informace (někdy i ty velmi důležité) doslova páčit
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Cvičení byla celkem dost "nalinkovaná", jelo se ve slušném tempu a cvičící působila trochu nesvá, když se k nějakému příkladu sešlo víc dotazů a zavánělo to zdržením. Více ochoty to vysvětlit pomaleji a jasně.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • očekával jsem více elánu a zapálení pro věc. na cvičící se patrně podepsala ztráta nejlepších let studiem na fjfi. :(
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Možná by neuškodilo, kdyby se na minutku zastavila a nechala nás ten příklad vstřebat.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
  • příklady ze cvičení jsou základem k přípravě na zkoušku
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Oznámkujte cvičící(ho) [6] 1.00
1 : |=================...| 83 % [5] 1
2 : |===.................| 16 % [1] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [6]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |....................| 0 % [0] obtížný
3 : |=================...| 83 % [5] středně obtížný
4 : |===.................| 16 % [1] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký