Břeň David RNDr. Ph.D. :: [02ELMA] Elektřina a magnetismus

Další předměty
[02AMF] Atomová a molekulová fyzika
[02ELMA] Elektřina a magnetismus
[02FT] Fyzika tokamaků
[02VUMF2] Výzkumný úkol 2
Role učitele
Zkoušející, Cvičící
Počet hodnotících: 19 / 85
Procento hodnotících: 22 %
|====................|
Celkové hodnocení [19]
1 : |===================.| 94 % [18]  
2 : |=...................| 5 % [1]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.05

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 1.80
medián: 1.04
průměr hodnocení: 1.43
Hodnocení v roli cvičící [2]
1 : |====================| 100 % [2]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 1.60
medián: 1.05
průměr hodnocení: 1.00

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [5]
  • Vše výborně vysvětloval, snažil se abychom vše pochopili a stihnul s námi probrat všechnu látku ke zkoušce
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Že do toho vidí, umí to vysvětlit a je děsně prima. Pro mě je takové jaderňácké podání Feynmana. Je děsně chytrý a zároveň lidský. Zajímá ho hlavně, jak to funguje v reálu. Chce, abyste si to představili.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • jen se nepočítá, ale snaží se i vysvětlit tu teorii k tomu.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • schopnost vysvetlit problematiku na jednoduchych prikladech
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Umí učit, umí vysvětlovat a je do toho zapálený.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
  • Cvičící se na nás školili/zlepšovaly, tudíš v ničem.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [16]
  • skripta
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Skripta, zápisky, cvičení. Kurzy na aldebaranu z MIT sice mají hezké obrázky, ale plno věcí nedělají tak podrobně, jako je potřeba.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Učil jsem se ze skript a z Feynmanových přednášek. Myslím si ale, že ve zkouškovém skripta bohatě stačí, Feynman spíš zbytečně bere čas, nicméně doporučuji si ho přečíst i tak buď během roku nebo po zkoušce o prázdninách, protože je to zajímavé čtení a nabídne trochu jiný pohled.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • hlavne skriptá, aldebaran, zápisky..
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Skripta a Elektřina a magnetismus, Sedlák a Štoll (fakt super kniha). Taky z poznámek ze cvičení.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Skripta doc. Štolla
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • skriptá pána Štolla
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Skripta, poznámky, sešit ze cvik.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • skripta, zápisky
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Scripta od docenta Štolla
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Skripta, Feynmanovy přednášky, příklady ze cvičení, kurz MIT na stránkách KF.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • skripta, online materiály, poznámky kolegů
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Skripta p. docenta Štola a poznámky z přednášek.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Skripta, ELMAG na Aldebaranu.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • skripta a zapisky
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Skrypta a poznámky
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [11]
  • objektivní hodnocení, ne příliš náročné zadání otázek
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Písemka byla docela dobrá, ani moc lehká, ani těžká. Pak na ústní 3 otázky a s dobrou písemkou nebyl problém dostat dobrou známku.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zkouška pro mne byla velice jednoduchá. Zkoušející se ptal spíše na základní znalosti.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Na to, jak je to těžké téma, to byla docela příjemná zkouška.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Opět dosti záleželo na tom kdo zkoušel, u doktora Břeně se zkouška velice podobala mechanice, chtělo to přejít přes písemku a teorii umět alespoň "nějak" a zkouška byla v kapse.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Pán Břeň je zatiaľ najlepší skúšajúci, ktorého som zažila, človek sa nemusí skúšky báť, porozprávate sa o témach, ktoré dostanete, a on podľa toho zváži známku.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zkouška probíhala téměř pohodově. Možná to bylo tím, že jsem uměl, ale pan Břeň se na mě usmíval a byl milý a příjemný.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Bez komentáře
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Velice podobné zkoušce z Mechaniky, člověk má čas napsat, co potřebuje, zkoušející je shovívavý.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Myslím, že vše bylo v pořádku.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Známka se odvíjí od nálady zkoušejícího, někdy dostanete jen Coulombovy zákony, jindy odvozujete rezonanci RLC obvodu.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
  • Probíhaly v pořádku.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [17] 1.06
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |===================.| 94 % [16] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |=...................| 5 % [1] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |....................| 0 % [0] ne

C : Oznámkujte cvičící(ho) [2] 1.00
1 : |====================| 100 % [2] 1
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [2]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |....................| 0 % [0] obtížný
3 : |==========..........| 50 % [1] středně obtížný
4 : |==========..........| 50 % [1] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký