Karásek Dalibor Ing. :: [02TER] Termika a molekulová fyzika

Další předměty
[01FA3] Funkcionální analýza 3
[02TER] Termika a molekulová fyzika
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 7 / 36
Procento hodnotících: 19 %
|====................|
Celkové hodnocení [1]
1 : |====================| 100 % [1]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 1.80
medián: 1.04
průměr hodnocení: 1.43
Hodnocení v roli cvičící [1]
1 : |====================| 100 % [1]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 1.60
medián: 1.05
průměr hodnocení: 1.00

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [7]
  • veľmi dobrý cvičiaci, látku na cvikách nám znovu vysvetlil, keďže nás na prednášky chodilo žalostné percento, oceňujem ľudskosť a humor, ochotu vysvetliť, nikoho pri tabuli nemučil, na cviká som chodila rada, veľmi dobre ma pripravili na skúšku
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Vstřícnost, pohoda, dobrá nálada. Vypadal, že ho to skutečně baví a dokázal zaujmout i pobavit. A taky naučit samozřejmě. Probíral věci, které ne všichni cvičící dělali a které se potom dost hodily u zkoušky.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Vysvětlování matematického aparátu a částečně i teorie ve vztahu k příkladům, dobrý výběr probíraných příkladů (jen cyklů bylo trochu málo, ale oceňuju probrání téměř všech doplňkových příkladů)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Přístup ve smyslu taky někdy nemám den. Atmosféru na cvičení a někdy potřebný nadhled.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • snahu
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Zápal
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Příjemná atmosféra na cvičeních. Pěkně vysvětlí.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
  • Styl výuky mi vyhovoval, takže dle mě v ničem.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zlepšit psaní na tabuli (ale už to bylo lepší než v zimním semestru :) )
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
  • Mít cvičení ráno v 7:30 podle mě není dobrý nápad.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • polovina cviceni byl vyklad, coz bych spise ocekaval na prednaskach
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Oznámkujte cvičící(ho) [1] 1.00
1 : |....................| 0 % [0] 1
2 : |====================| 100 % [1] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [1]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |....................| 0 % [0] obtížný
3 : |====================| 100 % [1] středně obtížný
4 : |....................| 0 % [0] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký