Schmidt Josef Ing. :: [02ELMA] Elektřina a magnetismus

Další předměty
[02ELMA] Elektřina a magnetismus
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 17 / 34
Procento hodnotících: 50 %
|==========..........|
Celkové hodnocení [8]
1 : |====================| 100 % [8]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 1.80
medián: 1.04
průměr hodnocení: 1.43
Hodnocení v roli cvičící [8]
1 : |====================| 100 % [8]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 1.60
medián: 1.05
průměr hodnocení: 1.00

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [16]
  • Do detailů s námi probíral příklady, dbal na to, abychom tomu rozuměli. Příkladů se stihlo přitom dost.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Mám dojem, že můj cvičící mi látku vysvětlil lépe, než můj přednášející. Ing. Schmidt umí učivo báječně shrnout do krátkého a srozumitelného odvození základních vzorců. Princip každé úlohy nejdřív objasní a potom spočítá. Je klidný, hodný a hezký.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Snad všechno -- je to vynikající cvičící. Naučil nás jak počítat příklady, tak i rozumět části teorie -- nebýt něho, bylo by učení se na zkoušku o dost těžší. Je fajn, že byl ochotný poskytovat konzultace. V zájmu budoucích prváků doufám, že bude jednou ELMu přednášet.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Stejně jako v prvním semestru pro mě byl nejlepším cvičícím. Vše dokázal velmi dobře a navíc s vtipem vysvětlit.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • vše- přehled, orientaec v problematice.. navíc originální humor mít pana inženýra Schmidta na cvika je super!
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Dobre zostavené hodiny, zrozumiteľné vysvetlovanie, naozaj výborný cvičiaci
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Dobře vysvětluje, stihne probrat hodně příkladů a dobře je typově vybírá, aby se pokryla probíraná látka, příjemný přístup ke studentům, občas zmíní nějakou zajímavost
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Nejlepší cvičící ze všech. Opravdu velice kvalitní cvičení, pochopil sem na nich i většinu věcí, které jsem měl pochopit z přednášky. Zvážil bych jestli inženýru Schmidtovi nepředat i celou přednášku z ELMY, klobouk dolů před jeho pedagogickými schopnostmi.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Vynikajúci výklad problematiky na cvičení, dobré zadávanie príkladov, nádherne formulované testy.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Vyzná se v problematice a je schopný srozumitelně vyložit látku potřebnou ke cvičení.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • dobře vysvětluje
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Je to asi nejlepší cvičící, kterého jsme doposud měli, s přihlédnutím na úplně všechny předměty v prváku a na začátku druháku. Vysvtěluje opravdu PERFEKTNE, dá se to výborně chápat (i pro ty, co to neměli na střední), má smysl pro humor, stihne se všechno, co má. Kdyby mohl přednášt ELMU, tak by to bylo opravdu skvělé!
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Skvělý cvičící. Látku vždy srozumitelně vysvětloval a udělal tak ELMU srozumitelnější. U tabule studenty nijak zvlášť netrápil a snažil se pomoci s výpočtem příkladu.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Srozumitelné vysvětlení příkladů.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Organizace, vtip, transparentnost, příprava, ochota, umí látku srozumitelně podat a nebojí se, že to někdy bude trochu nepřesné - to je důležité!
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • skvělé vysvětlení probírané látky správným tempem a s humorem
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [8]
  • není co zlepšovat
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Nic důležitého mě nenapadá, jenom neusnout na vavřínech.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Pokusit se učit víc kruhů.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Druhý zápočtový test by sa mohol písať trochu skôr, nie v skúškovom.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • není co vytknout
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • nic mě nenapadá
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Nevím o ničem. Možná trochu "přátelštější" a "lidštější".
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • v ničem, vše bylo skvělé, nejlepší cvičící
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [6]
  • Cvičení byla velice přínosná, občas dokonce zachraňovala to, co na přednášce nebylo nebo bylo nesrozumitelně vysvětleno.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Na cvičeních se dělá přesně to, co by člověk čekal. A to je asi v pořádku. :~]
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Postaviť preberanú látku trochu inak, aby sa prebrala aj posledná kapitola.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Určitě se hodí mít spočítáno co nejvíc příkladů ke zkoušce.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Cvičení byla užitečná a skvěle připravila na zkoušku.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Docela dobře řešené, není na nich moc co řešit. Prostě se počítá.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : Oznámkujte cvičící(ho) [8] 1.00
1 : |====================| 100 % [8] 1
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [8]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |....................| 0 % [0] obtížný
3 : |=================...| 87 % [7] středně obtížný
4 : |==..................| 12 % [1] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký