Bezděková Iva Ing. :: [02TER] Termika a molekulová fyzika

Další předměty
[02TER] Termika a molekulová fyzika
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 11 / 31
Procento hodnotících: 35 %
|=======.............|
Celkové hodnocení [7]
1 : |====================| 100 % [7]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 1.80
medián: 1.04
průměr hodnocení: 1.43
Hodnocení v roli cvičící [7]
1 : |====================| 100 % [7]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 1.60
medián: 1.05
průměr hodnocení: 1.00

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [8]
  • Příjemná cvičící s příjemným úsměvem :)
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Snahu vyjít studentům vstříc.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Ve chvíli, kdy na nás vyrukovala s diferenciálními 1-formami a nám padala čelist až na zem, dokázala tuto naprosto novou látku víceméně korektně vysvětlit. Látku, kterou jsme nestihli propočítat, nám také poslala okomentovanou mailem.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Aspoň se snaži nedávat těžké písemky.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Snahu všechno vysvětlit a pojmout s nahdledem
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • úsměv?
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • lidsky pristup k lidem
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Ochotu při konzultaci příkladů. To, jakým stylem působí jako člověk - vždy příjemně, mile, s úsměvem. "Slečna" Bezděková byl pro mě vlastně jediný důvod, proč jsem na cvičení nepřestal chodit, vzhledem k tomu jak nepříjemná byla látka po prvním zápočtovém testu. Totální výherce soutěže o nejroztomilejší cvičící.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [8]
  • Bohužel jednoznačně nejhorší cvičící, jakou jsem potkal, byť se očividně snažila. Nedokázala nám látku (která byla matematicky výrazně nad naši úroveň) lidsky podat, neprojevila dostatečný nadhled, aby dokázala odpovědět na naše oprávněné otázky k tématu. Nevysvětlila nám, jak se na příklad správně podívat a opravdu ho vyřešit -- výpočty byly vždy chaotické. Těžko dokázala odhalit chyby, když jsme nějaké udělali, takže jsme málokdy dostali správný výsledek. Je mi to líto, protože se očividně snažila být dobrou cvičící.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Bohužel jsem měl pocit, že občas nedokázala uspokojivě odpovědět na některé otázky studentů. Rovněž bych ocenil srozumitelnější výklad matematického aparátu, který ještě nemáme probraný (mám na mysli derivace funkce více proměnných, metoda jakobiánů a s tím spojené diferenciální identity).
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Dávat najevo trochu víc sebevědomí. Když cvičící budí dojem, že si není jistý v kramflecích, špatně to ovlivňuje morálku studentů.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Asi nejhorší cvičící tento semestr. Proč se nějaký trik nebo vzoreček používá nedokáže pořádně (natož matematicky) vystvětlit, jenom to vytáhne ze svých zápisků a my si to máme opsat a naučit skoro nazpaměť. "Výklad" diferenciálních forem spočíval v tom, že popsala tabuli definicemi z následujícíh ročníků a pak pár vět (některé dokonce odporovaly větám z přednášek a skript - např. o uzavřenosti). Když někdo počítal na tabuli, tak jen tam stála a teprve když to nakonec nevyšlo jako jí v zápiskách, tak se hledalo proč.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Méně dělat teorii, stihnout toho víc, možná víc vysvětlovat příčiny a fyzikální jevy než jen počítat
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • v pochopení toho, co cvičí a matematiky k tomu potřebné, aby to uměla vysvětlit
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Měla by mít větší přehled v daném předmětu.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • v nicem, je dokonala :)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [3]
  • Moc příkladů se nestihlo, ale alespoň se člověk dozvěděl ty postupy, na které by jinak nepřišel. Celé to působí, jako že se ty postupy jenom předávají dál a dál a občas ani ostatní cvičící (zjištěno po konzultaci doplňkových příkladů) úplně netuší, proč se něco použilo, prostě to spěje k výsledku od Jizby.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • přijde mi nesmyslné, že polovina příkladu se zakládala na tom, dostat výsledek příkladu do správného tvaru
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • určitě se hodí ke zkoušce
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : Oznámkujte cvičící(ho) [7] 1.00
1 : |======..............| 28 % [2] 1
2 : |======..............| 28 % [2] 2
3 : |======..............| 28 % [2] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |===.................| 14 % [1] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [7]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |....................| 0 % [0] obtížný
3 : |========............| 42 % [3] středně obtížný
4 : |===========.........| 57 % [4] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký