Hoskovec Antonín Ing. :: [02TSFA] Termodynamika a statistická fyzika

Další předměty
[02TSFA] Termodynamika a statistická fyzika
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 5 / 30
Procento hodnotících: 16 %
|===.................|
Celkové hodnocení [2]
1 : |====================| 100 % [2]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 1.80
medián: 1.04
průměr hodnocení: 1.43
Hodnocení v roli cvičící [2]
1 : |====================| 100 % [2]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 1.60
medián: 1.05
průměr hodnocení: 1.00

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [5]
  • Byla to vážně skvělá cvičení. Perfektní příprava (chyb bylo za semestr vážně minimum), příjemná atmosféra a přátelský a vstřícný přístup ke studentům. Rozhodně není proč být nervózní :-) Spočetli jsme vše důležité a celkem jsme to i stíhali. Vážně efektivně strávený čas. U tabule není nutné nás pořád chválit (jo ale oproti křiku je to sem tam vítaná změna :-), to my se sice tváříme jako boží umučení, když je na nás řada, ale povětšinou jsme smířeni s tím, že tabule čeká každého a to chvilkové nepohodlí bez větší újmy přežijeme. Bez cvičení by zkouška byla o dost větší oříšek, zpětně jsem cvičení opravdu docenila (nejen na písemku, ale i k teorii).
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Dukaz toho, jak je lepsi moc netahat k tabuli studenty a pocitat sam. Pri cvikach z TSFA pocital 90 procent casu ing. Hoskovec, a my psali jak fretky (prikladu bylo fakt hodne). Kdyby pocitali vsechno studenti, vetsinu temat nestihneme a pulka kruhu vyleti od pisemky. Rozhodne vyborna cvika.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Nadšení a enthusiasmus, rovněž poměrně dobře vysvětloval.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Probrali jsme všechny příklady ze cvičebnice potřebné k zápočtovým písemkám, ochotu konzultovat.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • přístup ke cvičení, dobrá příprava a vysvětlování, kontakt s cvičenými
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
  • Ten rukopis by se mohl krapet vylepšit, ale snaha byla opravdu vidět a přehlednost se celkem dařila... Z počátku jsme až příliš pospíchali a na konci měli volno, ale časem se tempo myslím vyladilo na snesitelný kompromis mezi stihnout látku vs. nezahltit studenty.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Lépe ucelit a organizovat cvičení, ale protože inženýr Hoskovec učil první rok, tak je jasné, že ještě nemá zkušenosti.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [3]
  • Přišli mi docela lehlé zápočtovky, minimálně ve srovnání s následnými zkouškovými písemkami. Rozhodně se VYPLATÍ naučit se na zápočtovky a mít odpuštěnou písemku ke zkoušce! Nebuďte v semestru líní, budete potom moc rádi!!!
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Cvičení pokrývají většinu příkladů, se kterými se lze setkat v zápočtových písemkách. Zkouškové písemky jsou obtížnější, nutno tedy danou problematiku do značné míry pochopit.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Cvika v 8:30 ráno jsou nic moc. Naštěstí mi svižné tempo cvičení nedovolilo uvolnit pozornost.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Oznámkujte cvičící(ho) [2] 1.00
1 : |==========..........| 50 % [1] 1
2 : |==========..........| 50 % [1] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [2]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |....................| 0 % [0] obtížný
3 : |====================| 100 % [2] středně obtížný
4 : |....................| 0 % [0] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký