Korbel Jan Ing. :: [02TER] Termika a molekulová fyzika

Další předměty
[02TER] Termika a molekulová fyzika
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 7 / 29
Procento hodnotících: 24 %
|=====...............|
Celkové hodnocení [4]
1 : |====================| 100 % [4]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 1.80
medián: 1.04
průměr hodnocení: 1.43
Hodnocení v roli cvičící [4]
1 : |====================| 100 % [4]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 1.60
medián: 1.05
průměr hodnocení: 1.00

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [6]
  • ideální propojení přednášené teorie (opakování z přednášky) a počítání příkladů
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zo začiatku sme nič nechápali, no v skúškovom sme zistili že sme mali asi najlepšieho cvičiaceho, dokázal nám všetko podať a keď sa to človek začal učiť sám, videl v tom určitý systém.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Dal možnost místo druhé zápočtové písemky zpracovat příklad, který není ve skriptech.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Organizace, relativně rozumné získání zápočtu, lidskost.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Látce rozumí, přátelský
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Skvělý cvičící, je příjemný, člověk se nebojí jít k tabuli, jako se to na cvičeních z fyzik stává...
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [4]
  • Obmedziť používanie často opakujucich sa slov. Keď sú podmienky zápočtu splnené (z prvého testu 4 alebo 4+ body), nemať na študentov dodatočné požiadavky.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Bylo by vhodné před počítáním příkladu rychle shrnout teorii.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Místy se trochu ztrácel v příkladech, ale to tak nevadilo. Více by také pomohlo vysvětlovat fyzikální význam, případně klidně nějaké zjednodušení za cenu toho, že bychom měli možnost si to představit.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Je trochu zmatený
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [4]
  • Zobjektivizovať cvičenie, veľmi záležalo na cvičiacom ako to prebiehalo. My sme mali šťastie.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Docela dobře řešené a rozvrstvené
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Cvičení byla dobrá, bez nich bych látce nerozumněl
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Získat zápočet je snadné asi na všech cvičeních, neboť první písemka je čistě středoškolská látka. Nerad bych to budoucím ročníkům ztížil, ale to, že má ale hned zkraje semestru většina kruhu zápočet v kapse, nemůže podle mě prospívat ani cvičením jako takovým, ani studentům, kteří pravděpodobně dost ztratí přehled...
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : Oznámkujte cvičící(ho) [4] 1.00
1 : |===============.....| 75 % [3] 1
2 : |=====...............| 25 % [1] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [4]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |....................| 0 % [0] obtížný
3 : |==========..........| 50 % [2] středně obtížný
4 : |==========..........| 50 % [2] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký