Humhal Emil Doc.RNDr. CSc. :: [01LAB2] Lineární algebra B2

Další předměty
[01LAB2] Lineární algebra B2
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 16 / 145
Procento hodnotících: 11 %
|==..................|
Celkové hodnocení [4]
1 : |====================| 100 % [4]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 1.80
medián: 1.04
průměr hodnocení: 1.43
Hodnocení v roli cvičící [4]
1 : |====================| 100 % [4]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 1.60
medián: 1.05
průměr hodnocení: 1.00

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [12]
  • Zkušenost, rozšafnost, neústupnost, přísnost.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • preciznost, to jak pousti hruzu a nuti vas tim se na cviceni pripravit :)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • studenty dokáže přimět, aby se připravovali průběžně na každé cvičení
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Jeho mnohaleté matematické zkušenosti
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • dokáže perfektně naučit, včetně teorie
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Je precizní, cvičit umí (však má dlouholeté zkušenosti) a pokud jste se s ním setkali již dříve a alespoň trochu vás přešel ten strach z něj, tak si o něm budete dokonce myslet, že je fajn.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Pan docent naprosto dokonale rozumí probírané látce. Dokonce kolikrát ví co chcete říct, ještě před tím, než na to vůbec pomyslíte.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Dobře rozumí látce
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Donutí člověka pracovat v průběhu semestru, takže početní část zkoušky je o něco snadnější.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • zkušenost, srozumitelný výklad teorie, schopnost neučit vše potřebné
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Že i v tak pokročilém věku stále vede cvičení.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Jeho přísnost mě opravdu donutila poctivě se připravovat na každé cvičení, abych u tabule nevypadala jako naprostý idiot. látku, vysvětluje pochopitelně a opakuje také teorii z přednášek (tedy spíš studenti). Opravdu skvělá příprava na zkoušku.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [10]
  • Možná by občas mohl studentům ukázat, že ho to opravdu baví učit a že studenty vážně chce danou látku naučit. Já vím, že to tak je, on to ale docela maskuje.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Někdy mi přišlo, že sám neví, co chce slyšet
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • ocenila bych trochu míň zvyšování hlasu na studenty, ale to už je zkrátka vlastnost pana docenta a nakonec to má i své plusy (student se třeba radši na cvičení připraví, aby předešel nepříjemnostem)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • v nicem
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Občas by nemusel na lidi u tabule tak zvyšovat hlas, člověk pak má strach tam jít.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Vzhledem k jeho zkušenostem a praxi jsou jeho požadavky rozumně a styl výuky pochopitelný, takže v ničem.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Působí až příliš přísně, což kazí celkový dojem ze cvičení.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Struktura cvičení, rozvržení probírané látky
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Přístup.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Myslím, že by neuškodilo méně psychického nátlaku na studenty.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [10]
  • Myslím, že cvičení by měla probíhat každý týden, ne ob týden a pak se změnami a přídatnými cvičeními, když se nestíhalo.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • nezmyselná organizácia cvičenia, raz za dva týždne je nevyhovujúce
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • cvičení jednou za dva týdny je málo, nakonec stejně muselo probíhat každý týden, aby se všechno stihlo probrat.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • vice cviceni! jednou za 14 dni rozhodne nestaci
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Cvičení probíhala jednou za 14 dní s jednou povolenou absencí.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Některé příklady se na cvičeních nedělaly a potom se záhadně objevily u zkoušky.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • asi by bylo dobré zvýšit hodinovou dotaci, jedno cvičení za 2 týdny se mi zdá málo - na konci semestru jsme museli dohánět
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • zajímavé
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • cvičenia by podla môjho názoru mali byť minimálne 1x do týždňa, chýba prax
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Cvičení byla stresující, ale stálo to za to.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Oznámkujte cvičící(ho) [4] 1.00
1 : |==========..........| 50 % [2] 1
2 : |=====...............| 25 % [1] 2
3 : |=====...............| 25 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [4]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |....................| 0 % [0] obtížný
3 : |=====...............| 25 % [1] středně obtížný
4 : |==========..........| 50 % [2] lehký
5 : |=====...............| 25 % [1] velmi lehký