01LAB2  >  Lineární algebra B2

Počet hodnotících: 25 / 204
Procento hodnotících: 12 %
|==..................|

Zapsaných na předmět: 204 studentů.
Ukončilo předmět: 96 studentů.
|=========...........| 47 %

Ambrož Petr Ing. Ph.D. [ Přednášející, Cvičící, Zkoušející ]
Balková Lubomíra Ing. Ph.D. [ ]
Humhal Emil Doc.RNDr. CSc. [ Cvičící ]

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [22]
  • předmět by si asi zasloužil větší dotaci co se týče cvičení. přednášky byly OK
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Super předmět, super přednášející, přiměřeně náročná zkouška, spousta nových a opravdu potřebných znalostí, prostě paráda.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Velmi náročný předmět, vzhledem k počtu kreditů
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • zaujímavejšia ako v zimnom semestri, zmena prednášajúceho prospela
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Predmet bol vyučovaný dobre. Jednak na prednáškach, kde pán Ambróž naozaj vysvetľoval do detailov, navyše podal učivo veľmi pútavo, ako aj na cvičeniach. Skúškové písomky boli však neporovnateľne ťažšie ako tie v zimnom semestry. Najhoršie to bolo s príkladmi, tie boli úplne iného typu ako príklady, ktoré sa preberali na cvičeniach, bolo by dobré zaradiť takéto príklady do cvičení.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • proste linearni algebra
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Vtipně a srozumitelně vedené přednášky.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • o dost lepší než LAB1
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Pokračování předchozí algebry
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • po algebre v zimnom semestri pekné spestrenie :)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • z mého pohledu mnohem zajímavější jak algebra 1
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Nic.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Na cvičeních se probírá moc málo látky, cvičící by se měl lépe rozvrhnout, jak látku probírat, aby se vše stihlo
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Na první pohled celkem nenáročný předmět s překvapivě nesnadnou zkouškou.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • O něco těžší než v zimě
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • poznatky se dobře zužitkují v dalším studiu
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • zajímavé
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Bolo to sklamanie oproti jedničke, s doktorkou Balkovou bol predmet zaujímavejší.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Na cvikach se delaji relativne jednoduche priklady, nicmene priklady u zkousky byly docela tezke a svoji obtiznosti ve znacnem nepomeru s teorii u zkousky.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Lineární algebra, je zajímavá část matematiky. Opravdu mě ten předmět bavil a zajímal.Látka se zdá jednoduchá, ale na zkoušce Vám vysvětlí, že vlastně neumíte vůbec nic, takže nepodceňovat přípravu!
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Prednášky boli super, všetko sa z nich dalo pochopiť.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • velmi uzitecny predmet
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

N : Oznámkujte předmět [25] 1.84
1 : |=======.............| 36 % [9] 1 (výborně)
2 : |=========...........| 44 % [11] 2
3 : |====................| 20 % [5] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [25]
1 : |=...................| 4 % [1] nevyjádřeno
2 : |============........| 60 % [15] ano
3 : |=======.............| 36 % [9] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká