Havránková Eva RNDr. :: [02TER] Termika a molekulová fyzika

Další předměty
[02ELMA] Elektřina a magnetismus
[02TER] Termika a molekulová fyzika
Role učitele
Cvičící, Zkoušející
Počet hodnotících: 16 / 46
Procento hodnotících: 34 %
|=======.............|
Celkové hodnocení [15]
1 : |====................| 20 % [3]  
2 : |=======.............| 33 % [5]  
3 : |=========...........| 46 % [7]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 2.27

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 1.80
medián: 1.04
průměr hodnocení: 1.43
Hodnocení v roli cvičící [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 1.60
medián: 1.05
průměr hodnocení: 1.00

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
  • perfektně vysvětlené kruhové děje
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
  • pokud možno zrychlit, 2 až 3 příklady za cvičení je prostě málo
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [16]
  • prezentace z přednášek, stažené materiály z internetu k cizím přednáškám
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • prezentace z přednášky
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Prezentácia, príklady zo skrípt, z webu, zápisky z cvičení.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Teorii z prezentací a ze svých poznámek, což jsem ještě doplňoval pohledy do skript z TSFA. Příklady jsem procvičil tím, že jsme se spolužáky spočítali těch dvacet příkladů, které má doktor Jizba na svých stránkách. Při tom jsme potili krev, ale byla to nejmysluplnější část přípravy na zkoušku. Kdo je umí spočítat, je za vodou.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Většinou z Jizbových prezentací. Sekundovala skripta a poznámky z přednášek.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Maršákové skriptá, pôvodne určené pre druhý ročník na Termodynamiku a statistickú fyziku
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Prezentace doktora Jizby, příklady z cvičení
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • prezentace k přednášce, sbírka příkladů (Maršák, Havránková), poznámky ze cvičení. Skripta bohužel chybí
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Prezentace, skripta docenta Maršáka, sbírka úloh, zveřejněné zkouškové příklady.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • skripta - Maršák, Havránková
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Především z přednášek (PDF) + zápisky ze cvičení a skript. Nejdůležitější je umět příklady (ty doplňkové bohužel skoro nazpaměť). Havránková očekává teorii podlě skript, ne jak ji vykládá Jizba, ale uzná to, když se to dobře vysvětlí.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • prezentace
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Prezentace z přednášek.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Z prezentací a příkladů poskytnutých panem Jizbou. Nic víc.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Z prezentací na internetu.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Skripta, zápisky, Internet...
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [12]
  • Při zkoušce mi připadla ta čest, nechat si oznámkovat písemku od Evy Havránkové. Získala jsem minimum bodů, nutných k projití, tj. tolik, že Jizba by mi řekl "Máte šanci na E.". Ústní část se odvíjela od praktické - dostala jsem za úkol probrat teoretické pozadí příkladů. Seděla jsem tam asi čtyři hodin (z čehož jsem většinu pročekala, až na mě přijde řada). Nakonec jsem každý příklad okomentovala, opravila ho a poskytla teoretické zázemí - a paní Havránková mi oznámila, že to vlastně všechno znám a že mi dá A. Takovéhle zázračné uzdravení z písemné části jsem ještě nezažila.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Stačilo sa naučiť príklady a zvyšok skúšky prebiehal v pohode. Kto mal pani Havránkovú, mal skúšku v podstate zadarmo a na lepší výsledok ako sú jeho reálne vedomosti.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • u paní Havránkové jsem dostal A téměř za nic, u Jizby bych měl maximálně na D. Navíc Jizba měl dozkoušeno ještě než paní Havránková přišla.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • V písemce nebylo nic překvapivého. Zkouška byla zvláštní. Doktorka Havránková mi nepřišla moc objektivní (nejsem to já, komu uškodila), rozhodně známkovala o hodně jinak než doktor Jizba, takže byla dost otázka štěstí, kdo koho dostal. (Písemku taky bodovala jinak -- alespoň tohle by měli sjednotit!) Zkoušela extrémně pomalu a extrémně dlouho -- měl jsem si vzít něco k jídlu. Bohužel je s ní ten zásadní problém, že neumí klást pochopitelné otázky a má problém chápat odpovědi -- byť sama látku, kterou zkouší, zřejmě ovládá výborně. No a zadává všechny otázky kolem Van der Waalsova plynu.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Ač jsem na tom vydělal, zkouška nebyla objektivní a záleželo na tom, kdo vás zkoušel. U paní Havránkové byla ústní zkouška velice jednoduchá, kdežto u pana Jizby bych se zapotil.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Při zkoušce u RNDr. Havránkové je potřeba obhajovat své způsoby řešení, pokud víte, že jsou správné, protože ohledně postupů dochází občas k nedorozuměním.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Test odpovídal zveřejněnému vzorovému, žádný chyták. Zkoušku jsem měl odbytou rychle, když se člověk naučil teorii, tak nebyl problém otázky zodpovědět. U doktorky Havránkové občas dochází ke komunikačnímu šumu, ale nakonec jsme se dohodli.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Pro celý ročník bylo strašně málo termínů po 20 lidech, takže každý měl asi tak jeden pokus, když se stihl včas přihlásit. Písemka (3 příklady na 60 minut) se rozdělí mezi Jizbu a Havránkovou, Jizba opraví cca 10 lidí, podle počtu bodů jim řekne, co jim může dát za známku a dá jednu teoretickou otázku (rozděluje je podle obtížnosti podle toho, na jakou je to známku, ale reálně jsou otázky často horší než na A). V našem případě neuznal příklady jen jednomu a zbytek měl buď E (málokdo si pamatoval vzorečky pro výpočet <v^2> nazpaměť), nebo A/B když vzadu opsali příklady a teorii ze smartphonu schovaného za svetrem. O pár hodin později přišla Havránková s opraveným zbytkem, uznala příklady asi 3 lidem (pak to ještě asi jeden uhádal taky) a dotyční to mohli uhádat (po pár hodinách čekání) až na A, i když prošli příklady se skórem, za které by Jizba dal D/E. Objektivita hadr.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Klade větší důraz na teoretické znalosti než na písemku.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • nekonecna zkouska s Havrankovou, objektivita zadna - znamku si na konci proste nejak vykouzlila, nastesti rada dava dobre znamky, udelaji to u ni lide, kteri by u Jizby neprosli ani pisemkou, nicmene je treba notna davka trpelivosti, pani je uz velmi, velmi pomala
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Tady bych byl velmi kritický. Naši skupinu (stejně jako jindy) si pak Jizba a paní Havránková (tituly omluvte) rozdělili napůl. Zatímco u pana Jizby prošli všichni a s rozumnými příklady, u paní Havránkové prošlo jen 20% a to na hranici úspěšnosti. Zadání otázek bylo taky mnohem více nahodilé a rozhodně neodpovídalo systému pana Jizby (máte test na D, dostanete otázku na D...) Zkouška tedy rozhodně nebyla objektivní a za tím si opravdu stojím, i když mě osobně to nepoznamenalo.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Velmi náročné.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [16] 2.27
1 : |=...................| 6 % [1] nevyjádřeno
2 : |====................| 18 % [3] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |======..............| 31 % [5] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |=========...........| 43 % [7] ne

C : Oznámkujte cvičící(ho) [0]
1 : |....................| 0 % [0] 1
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [0]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |....................| 0 % [0] obtížný
3 : |....................| 0 % [0] středně obtížný
4 : |....................| 0 % [0] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký