Hobza Tomáš Ing. Ph.D. :: [01SM] Statistické metody a jejich aplikace

Další předměty
[01ASM] Aplikace statistických metod
[01ATI] Aplikovaná teorie informace
[01MAB4] Matematická analýza B4
[01SM] Statistické metody a jejich aplikace
[01VUMM1] Výzkumný úkol 1
[01VUAM2] Výzkumný úkol 2
[01VUMM2] Výzkumný úkol 2
[01VUSI2] Výzkumný úkol 2
[01ZLIM] Zobecněné lineární modely a aplikace
Role učitele
Cvičící, Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 5 / 18
Procento hodnotících: 27 %
|=====...............|
Celkové hodnocení [8]
1 : |===============.....| 75 % [6]  
2 : |=====...............| 25 % [2]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.25

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 1.80
medián: 1.04
průměr hodnocení: 1.43
Hodnocení v roli cvičící [1]
1 : |====================| 100 % [1]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 1.60
medián: 1.05
průměr hodnocení: 1.00
Hodnocení v roli přednášející [5]
1 : |============........| 60 % [3]  
2 : |========............| 40 % [2]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.40

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
medián: 1.25
průměr hodnocení: 1.73

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
  • Super
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [1]
  • Zápisky, internet.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [3]
  • Asi nejlepší možný způsob, a to formou zpracování dat do protokolu. Daleko přínosnější, než kdyby byla zkouška z teorie.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Na zkoušku si každý vylosoval data, zpracoval v Matlabu a odevzdal protokol s výsledky.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Úkolem bylo zpracovat data a udělat protokol.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [4]
  • Jasný a strukturovaný výklad, a hlavně ukázky všeho v praxi včetně rozdání kódu studentům.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Výborný učitel, vše vysvětlí, srozumitelné.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Má velký přehled ve statistických metodách, během přednášky rozdával studentům nakopírovné kódy z MATLABu, aby studenti mohli snáze sledovat ukázku řešení příkladů
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Ochota. Skvělé a zajímavé přednášky. Ukázky v matlabu a handouty příkazů.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [3]
  • Ocenil bych pro představu ukázku nějakého protokolu o zpracování dat z praxe.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Občas bych ocenil zpomalení tempa, chápu, že látky je hodně, ale právě kvůli rychlosti ztratil předmět trošku na svém kouzlu i přes skvělý výkon přednášejícího
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Písmo na tabuli. Možná by bylo praktické udělat seznam probraných testů a jejich využití + předpoklady pro použití.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [5]
1 : |====================| 100 % [5] 90%-100%
2 : |....................| 0 % [0] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [3] 1.00
1 : |=======.............| 33 % [1] nevyjádřeno
2 : |=============.......| 66 % [2] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |....................| 0 % [0] ne

P : Oznámkujte přednášející(ho) [5] 1.40
1 : |============........| 60 % [3] 1 (výborný)
2 : |========............| 40 % [2] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Oznámkujte cvičící(ho) [1] 1.00
1 : |====================| 100 % [1] 1
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [1]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |....................| 0 % [0] obtížný
3 : |====================| 100 % [1] středně obtížný
4 : |....................| 0 % [0] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký