Hobza Tomáš Ing. Ph.D. :: [01MAB4] Matematická analýza B4

Další předměty
[01ASM] Aplikace statistických metod
[01ATI] Aplikovaná teorie informace
[01MAB4] Matematická analýza B4
[01SM] Statistické metody a jejich aplikace
[01VUMM1] Výzkumný úkol 1
[01VUAM2] Výzkumný úkol 2
[01VUMM2] Výzkumný úkol 2
[01VUSI2] Výzkumný úkol 2
[01ZLIM] Zobecněné lineární modely a aplikace
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 3 / N/A !! Pozor !!
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Procento hodnotících: N/A %
|....................|
Celkové hodnocení [1]
1 : |====================| 100 % [1]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 1.80
medián: 1.04
průměr hodnocení: 1.43
Hodnocení v roli cvičící [1]
1 : |====================| 100 % [1]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 1.60
medián: 1.05
průměr hodnocení: 1.00

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [3]
  • Když někdo nerozumí, dobře vysvětlí. Vstřícný.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • schopnosti prednášať vie perfektne zúžitkovať pri vysvetľovaní na cvičeniach
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • pochopitelné objasnění a vysvětlení dané problematiky, komentáře ke každému příkladu
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
  • Písmo?:)
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
  • vše srozumitelně vysvětleno, propočítáno poměrně dost příkladů
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Oznámkujte cvičící(ho) [1] 1.00
1 : |====================| 100 % [1] 1
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [1]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |....................| 0 % [0] obtížný
3 : |====================| 100 % [1] středně obtížný
4 : |....................| 0 % [0] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký