Vrána Leopold Ing. :: [01MAA4] Matematická analýza A4

Další předměty
[01MAA4] Matematická analýza A4
Role učitele
Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 12 / 37
Procento hodnotících: 32 %
|======..............|
Celkové hodnocení [23]
1 : |===================.| 95 % [22]  
2 : |=...................| 4 % [1]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.04

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 1.80
medián: 1.04
průměr hodnocení: 1.43
Hodnocení v roli přednášející [11]
1 : |==================..| 90 % [10]  
2 : |==..................| 9 % [1]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.09

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
medián: 1.25
průměr hodnocení: 1.73

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [8]
  • Choďte na přednášky, wikiskripta jsou báječná, ale přednáška je přednáška! Přeci jen se tam toho dozvíte víc, rozhodně se to i na zkoušku vyplatí.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Je velmi mrzuté, že neexistují kvalitní skripta pokrývající celou přednášku. Skripta pana tajemníka nepokrývají vše a ve wikiskriptech je celkem dost chyb a některé důkazy jsou dokonce špatné, ale zaplať Pánbůh alespoň za ně. Dělat si zápisky přímo při přednášce je problém, výklad je sice výborný, ale zápis na tabuli je katastrofální. Jakmile se začnete snažit rychle zapisovat výklad nebo si dělat alespoň kusé poznámky, okamžitě přestáváte vnímat a přednáška se stává bezcennou. Když si vzpomenu na výtečná skripta Lineární algebry nebo na Matematickou analýzu I, II, nemohu se ubránit dojmu, že by nešel sestavit podobný kvalitní materiál k předmětům MAA34, který by sice nemusel být kdovíjak podrobný, ale přesný a s pořádně dokázanými větami a ne s důkazy, které dodnes nechápu, nevěřím jim a nemám kam nahlédnout. Je to velká škoda, neboť s kvalitními skripty a nezapomenutelnými přednáškami pana tajemníka by se z MAA34 staly nejlepší matematické předměty základního studia, takto však zůstávají hluboko za LAP a MA
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Konecne prednaska, ktera nespociva jenom v opisovani skript na tabuli. Skoda, ze takovych prednasejicih neni vice. Nemam co vytknout.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Přednášky byly ve stejném duchu jako v zimě.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Rozhodně doporučuji navštěvovat, opravdu stojí za to.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Rozhodně vytisknout wikiskripta a dopisovat poznámky do nich, psát si vlastní poznámky je při tempu pana tajemníka téměř nadlidský úkol.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • no tááák, někdo to přece musí vědět, tak aspoň zkoušejte hádat.... no ale né takovýhle nesmysly, zkoušejte hádat s rozumem..
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Všechno jsem si vyslechl a měl jsem tak o všech tématech nějaké povědomí, když jsem se učil na zkoušku. Ale dělat si nějaké systematické zápisky téměř nemělo cenu.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [11]
  • Vlastní poznámky, wikiskripta, skripta pana tajemníka (jsou sice staršího data, ale vážně je doporučuji, jsou tam moc pěkně shrnuty i poznámky a ty povídačky kolem)
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • wikiskripta, Vranovy skripta Integralni pocet (na acko jsou asi treba, nektere slozitejsi dukazy ve wikiskriptech nejsou)
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • wikiskriptum, skripta pana tajemnika, vlastni poznamky
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zápisky kamarádky, průvodce, skripta. Na teorii forem jsem až letos objevil skripta Matematická analýza na varietách, které bych při přípravě na zkoušku ocenil, kdybych o nich věděl dříve.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zápisky, skripta.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • vlastní zápisky, wikiskripta
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Wikiskripta
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Wikiskripta s vlasntími dopisky, na písemku vlastní zápisky.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • ze skript a turistického průvodce
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Skripta, poznámky z přednášek
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • wikiskripta + cvika
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [7]
  • Celkem vysoka obtiznost, zato neuveritelne pohodova atmosfera. Celou dobu je k dispozici mineralka (takova malickost, ale fakt to neuveritelne zvedne dojem ze zkousky).
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Stejné jako v zimě. Učiva je více, ale mě osobně připadal pan tajemník trochu hodnější. Asi jsem měla kliku, že byly povodně a že jsem ze zimy měla pěknou známku. No rozhodně jsem odcházela asi tak o 3 hodiny dřív než v zimě a v průběhu zkoušky jsem nebyla ani jednou fiktivně vyhozena (to v zimě alespoň tak třikrát). To, o jakou známku si řeknete, se ukázalo jako velmi zásadní bod, fakt si dobře rozmyslete, co chcete.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • opet, jako v zimnim semestru, nejlepsi zkouska, pro takto stravene odpoledne stoji za to nasi skolu studovat
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Podobné jako v zimě. Pokud nechcete svůj výkon ze zimy podstatně zlepšit, tak je zkouška méně rozsáhlá - časem stráveným na zkoušce, ne hloubkou znalosti tématu. Pan tajemník má se zkoušením spoustu zkušeností a umí se přizpůsobit stylu, který studentovi vyhovuje, takže je zkouška příjemná.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Písemka + ústní část, suma sumárum 8 hodin s pauzou na oběd. Zkouška velmi náročná, odcházíte doslova vyždímaní. Náročnost rozhodně odpovídá počtu kreditů.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • klasika, pan tajemník, velmi těžké, ale spousta vtipu
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • no pár hodinek jsme poseděli popovídali, zasmáli se, kvóta nebyla splněna, ale prima ráno, poledne, odpoledne a vlastně i večer v přítomnosti pana tajemníka jo a jinak zkoušejíí je to férovej, co slíbí to splní
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [9]
  • Humor, kreativita (kdy casti dukazu pan Vrana v podstate pri prednase znovu vymysli).
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Stručné shrnutí předchozí hodiny na začátku - skvělá příležitost vzpomenout si, co se minule dělalo, doplnit si poznámky, případně si opravit nesrovnalosti. Přednášky jsou prostě skvělé.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Skvělý přístup, nasazení a nadšení při přednáškách.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Nadšení, snahu vše vysvětlit, hezký přístup ke studentům, zkrátka důkladně a poctivě provedené přednášky.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Perfektní vystupování a schopnost "prodat" celou látku.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Vránovitost.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • úchvatný styl vedení přednášek
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Veselou náladu, skvělý smysl pro humor, jeho přednášky jsou skutečně zážitek
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • zápal, úsměv, humor, index hustoty 10
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [6]
  • Dalo by se rict delat prehlednejsi zapis na tabuli, ale nakonec on ten zapis jen kopiruje Vranuv kreativni styl prednaseni - a kdo chce prehledny zapis, muze se vzdycky kouknout do skript.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Pan tajemník sem tam zapomene, co chtěl říct, ale kdo ne... A taky se do toho sem tam zamotá, ale se svým hereckým talentem z toho zase vždycky nějak vybruslí s relativně čistým štítem. Mohl by si drobátko vylepšit rukopis.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Možná psát na tabuli trochu přehledněji, a alespoň napsat znění všech vět na tabuli přesně.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Některé věci možná nebyly udělány úplně jasně a korektně, zdály se být trochu "zamlžené".
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Více věcí psát na tabuli a zlepšit strukturu zápisu.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Vážně tady člověk musí zmiňovat zápis na tabuli?
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [11]
1 : |===========.........| 54 % [6] 90%-100%
2 : |=======.............| 36 % [4] 75%-90%
3 : |==..................| 9 % [1] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [12] 1.00
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |====================| 100 % [12] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |....................| 0 % [0] ne

P : Oznámkujte přednášející(ho) [11] 1.09
1 : |==================..| 90 % [10] 1 (výborný)
2 : |==..................| 9 % [1] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5