01MAA4  >  Matematická analýza A4

Počet hodnotících: 12 / 43
Procento hodnotících: 27 %
|=====...............|

Zapsaných na předmět: 43 studentů.
Ukončilo předmět: 36 studentů.
|=================...| 83 %

Fučík Radek Ing. Ph.D. [ Cvičící ]
Kůs Václav Ing. Ph.D. [ Cvičící ]
Mareš Jan Doc.RNDr. CSc. [ ]
Vrána Leopold Ing. [ Přednášející, Zkoušející ]

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [12]
  • Látky je v tomto semestru opravdu hodně, ale jde to zvládnout. Místy to trochu působí dojmem, že se dokazuje pořád to samé dokola a je to tedy snadné, nenechte se zmást, až se to budete učit, bude se vám to parádně motat dohromady. Choďte na přednášky, když nic jiného, tak je to skvělé představení. A počítejte průběžně, nebudete si na cvikách připadat trapně u tabule a ve zkouškovém budete fakt rádi :-)
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Lepsi predmet nez MAA s panem tajemnikem jsem na FJFI zatim nezazil a asi se mi to ani nepodari. Humor a pohodova atmosfera na prednaskach i na zkousce, zaroven dost latky a pekne nastavena obtiznost. Jednoznacna jednicka s hvezdickou.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Stěžejní předmět, kterému je nutno věnovat co nejvíce pozornosti.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • skvely predmet
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Završení základního kurzu analýzy. Poskytne náhled na Daniellovu konstrukci integrálu, variety, základ analýzy v komplexním oboru. Student se také dozví co jsou to diferenciální formy a základy práce s nimi. Co mě na tomto předmětu mrzí, že hodně věcí v analýze nešlo příliš do hloubky a nyní se v některých předmětech dělají znovu (TOP, GMF, FA, FKP). Kdyby se to udělalo pořádně od začátku, tak by to studentům ušetřilo čas a navíc by výstavba aparátu byla poctivější. Chápu ale, že v tříletém plánu studia to moc přeorganizovat nelze, když mají mít základ v tématech vyučovaných v analýze studenti ze všech oborů.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Možná je škoda, že se integrální počet neprobírá obvyklým způsobem. Jinak moc hezký předmět.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Předmět ukončuje kurz matematické analýzy zavedením Lebesgueova integrálu a všeho kolem něj. Konečně je matematicky zadefinováno to, co už musíme umět od prváku do fyziky, tedy například Stokesova, Greenova a Gaussova věta.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • S láskou vzpomínám, člověk se konečně doví, že L+ nejsou ty kladný funkce...
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Příšerně dlouhá konstrukce integrálu, poslední 2 přednášky komplexka. Ale má to své kouzlo:)
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • pokračování matematické analýzy, bohužel už zřejmě mírně nad moje teoretické možnosti
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Dovršení kurzu matematické analýzy.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Kdo nezažil zkoušku u Vrány, ten nezažil jaderku
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

N : Oznámkujte předmět [12] 1.42
1 : |============........| 58 % [7] 1 (výborně)
2 : |========............| 41 % [5] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [12]
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |====================| 100 % [12] ano
3 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká