Masáková Zuzana Doc.Ing. Ph.D. :: [01DIM2] Diskretní matematika 2

Další předměty
[01APST] Aperiodické struktury
[01DIM2] Diskretní matematika 2
[01TC] Teorie čísel
Role učitele
Cvičící, Přednášející
Počet hodnotících: 13 / 52
Procento hodnotících: 25 %
|=====...............|
Celkové hodnocení [15]
1 : |====================| 100 % [15]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 1.80
medián: 1.04
průměr hodnocení: 1.43
Hodnocení v roli cvičící [6]
1 : |====================| 100 % [6]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 1.60
medián: 1.05
průměr hodnocení: 1.00
Hodnocení v roli přednášející [9]
1 : |====================| 100 % [9]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
medián: 1.25
průměr hodnocení: 1.73

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
  • Část, kdy se probírala nová látka, byla vynikající vždy. Co se týče části, kdy prezentovali studenti to, co doma spočítali, bylo to občas hodně nepřipravené a tudíž zdlouhavé a pro ostatní nudné. Možná by paní docentka mohla být o něco přísnější a vyžadovat větší orientaci v předváděném příkladu.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Člověk se vždy dozvěděl něco zajímavého, radost tam chodit.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [3]
  • Snaží se studentovi před tabulí pomáhat, je férová.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Všechny příklady dopodrobna rozebere, i kdyby to mělo znamenat opakovat u podobných příkladů tu samou věc dokola a dokola.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Vstřícnost, znalost dané látky
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
  • Věnovat úlohám trochu méně času.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Více se snažit danou látku studentům "prodat"
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [6]
  • Naprosto všechno! Docentka Masáková je nejlepší pedagožka, se kterou jsem se v prvním semestru setkal. Výborně vysvětluje a dokáže uhodnout, čemu asi student neporozuměl, je nesmírně trpělivá, ...
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • O přednáškách byla opravdu přehledně, jasně a srozumitelně vysvětlena podstata algoritmů řešení diferenčních rovnic.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Skvělý styl přednášek/cvičení, příjemná atmosféra, kontakt s publikem, snaží se pomáhat studentům před tabulí, opravdu jí jde o to, aby jsme to pochopili.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Bezchybná znalost problematiky
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • srozumitelný výklad a jeho přiměřená rychlost
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • znalosti
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [3]
  • Nic mě nenapadá.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Občas se ztratilo příliš mnoho času úlohami na začátku. Možná by bylo lepší nejdřív pokračovat ve výkladu a na konci věnovat čas úlohám, takže by se stihl celý výklad.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • v nicem
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
  • Hodně příkladů lineárních rekurencí bylo podobných. Chtělo by to sem tam vložit příklad, který není na první pohled jasný. Třeba dělení pizzy a kostky másla bylo fajn.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Občas úlohy zabrali příliš mnoho času na úkor výkladu.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [9]
1 : |====================| 100 % [9] 90%-100%
2 : |....................| 0 % [0] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

P : Oznámkujte přednášející(ho) [9] 1.00
1 : |====================| 100 % [9] 1 (výborný)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Oznámkujte cvičící(ho) [6] 1.00
1 : |====================| 100 % [6] 1
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [6]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |....................| 0 % [0] obtížný
3 : |==========..........| 50 % [3] středně obtížný
4 : |==========..........| 50 % [3] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký