01DIFR  >  Diferenciální rovnice

Počet hodnotících: 12 / 39
Procento hodnotících: 30 %
|======..............|

Zapsaných na předmět: 39 studentů.
Ukončilo předmět: 32 studentů.
|================....| 82 %

Beneš Michal prof.Dr.Ing. [ Přednášející, Zkoušející ]
Humhal Emil doc.RNDr. CSc. [ Cvičící ]


N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [12]
  • Kuchařka na analytické řešení jednodušších diferenciálních rovnic. První část látky je zoologie speciálních diferenciálních rovnic, druhá část se zabývá existencí řešení diferenciálních rovnic a poslední řešením soustav lineárních diferenciálních rovnic.
  • Samotný předmět je ve čtvrtém semestru samozřejmě na správném místě. Jen by měl být pojatý trochu jinak.
  • S jedenapůlletým zpožděním mi konečně bylo vysvětleno, co to v Mechanice mysleli, když říkali, že LHO se dá popsat "obyčejnou lineární diferenciální rovnicí 2. řádu".
  • Užitečný předmět navazující na analýzu a zřejmě nutný základ, ale na druhé straně samozřejmě těžko může být nějak výrazně objevný a převratný.
  • Znalost řešení diferenciálních rovnic je celkem důležitá, ale teorie kolem toho je celkem nuda.
  • Je prima umět řešit diferenciální rovnice.
  • Předmět je vedený naprosto precizně - s vtipem, příklady, vysvětlivky a až puntíčkářskou prací. Nebavila mě "prostřední část" látky o neprodloužitelnosti.
  • Pan profesor bezvýhradně vyžaduje všechny důkazy, kterých není zrovna málo, a proto se mi zdá, že by za tento předmět mělo být více, než 4 kredity.
  • Předmět má dobře zpracované učební materiály. Příkladů je k dispozici přehršel. Teorie plná zdlouhavých důkazů s potřebou znalosti umělých kroků, na pochopení jsou ale spíše jednodušší.
  • Předmět mě docela příjemně překvapil množstvím zajímavých teoretických pasáží, bál jsem se, že bude jeho obsah směřován mnohem více prakticky. Zbavil bych se ale veškerých fyzikálních motivací, poznámek či příkladů, netahejme si dobrovolně fyziku do matematiky! :-)
  • Zajímavý předmět, jsou k němu dobré materiály a byl zajímavě pojatý.
  • Výborný předmět, akorát škoda, že se učí až ve druháku
    Libor Bakajsa

N : Oznámkujte předmět [12] 1.67
1 : |========............| 41 % [5] 1 (výborně)
2 : |==========..........| 50 % [6] 2
3 : |==..................| 8 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [12]
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |==========..........| 50 % [6] ano
3 : |=======.............| 33 % [4] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |==..................| 8 % [1] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká