Humhal Emil doc.RNDr. CSc. :: [01DIFR] Diferenciální rovnice

Další předměty
[01DIFR] Diferenciální rovnice
[01LAB2] Lineární algebra B2
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 12 / N/A
Procento hodnotících: N/A %
|....................|
Celkové hodnocení [12]
1 : |=================...| 83 % [10]  
2 : |===.................| 16 % [2]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.17

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.32
medián: 1.39
průměr hodnocení: 1.63
Hodnocení v roli cvičící [12]
1 : |=================...| 83 % [10]  
2 : |===.................| 16 % [2]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.17

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.29
medián: 1.39
průměr hodnocení: 1.54


C : Napište, co na cvičícím oceňujete [8]
  • Dlouholeté zkušenosti.
  • Je opravdu vidět, že za sebou má dlouhou pedagogickou kariéru. Vše vykládá tak, že to pochopí skutečně všichni. A přitom se stihne dost příkladů. Vždy zopakuje kuchařky probrané na přednášce a není to jenom nudný přednes, ale ptá se nás, co si pamatujeme. Učí nás dobré návyky na zápis rovnic, aby z nich byl lépe vidět další postup.
  • Schopnost přehledně vyložit látku. Dokonalou orientaci v probíraných příkladech.
  • Zná příklady jako svoje boty. Zná je až do těch detailů, že studentovi u tabule říká, kam má napsat předpis substituce a jak ho zarámovat.
  • Trpělivost, systematičnost a snahu to pochopitelně vysvětlit. Docela se to i dařilo.
  • Vtip, preciznost. Cvičení odsýpala a nebál se dávat domácí úkoly :) .
  • Skvělý přístup "staré školy", který mi u spousty doktorandů prostě chybí. Pan docent je milý člověk, ač se tak někomu nemusí na první setkání jevit. Struktura cvičení, probrané příklady i způsob vedení hodin nutí připravovat se předem.
  • Výborně vysvětluje a ovládá látku.

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [4]
  • Je naprosto směšné zlobit se na studenta, že napsal na tabuli výraz jinak, než si cvičící představoval. Věta typu "Prohoďte levou a pravou stranu rovnice." by podle mého zaznívat neměla. Ale k doc. Humhalovi to už prostě patří.
  • Když stojí, je to velmi milý pán. Když usedne za katedru a pozve někoho k tabuli, to teprve začne podívaná. Člověka u tabule se nebojí pérovat, ale vždy v dobrém.
  • Měl by důrazněji na začátku semestru říci, že při začátku nové látky bude vyvolávat studenta z teoretických znalostí.
  • Překontrolovat pár příkladů - v některých se opakovaně vyskytují chyby. Také by bylo vhodné přidat pár příkladů (typových) dle zkoušky. Občas u zkoušky člověk narazí na něco, co nebylo na cvičeních naznačeno, probráno..

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [6]
  • Chtělo by to méně přednášky a více cvičení.
  • Látka se nestíhá při dané časové dotaci, takže je nutné přidávat hodiny.
  • Na cvičení se stihlo dost příkladů a vysvětliti se všechny různé postupy.
  • Šlo by změnit hodinovou dotaci. Na přednáškách je času skoro až moc, zatímco cvičení se pravidelně nestíhá, takže z dotace 3+1 se nakonec kvůli hodinám navíc stane spíš 3+1,5. Tak by to měla Bílá kniha napříště reflektovat.
  • Cvičení by se měla sesynchronizovat se zkouškovou písemkou! V písemce se objevují rovnice, které se na cvičeních vůbec neprobírala. Například Eulerovy rovnice, speciální Riccatiho atp.
  • vždy totéž, avšak se stálou kvalitou výuky.

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [20]
1 : |=====...............| 25 % [5] Slovní odpověď

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [16]
1 : |==..................| 12 % [2] Slovní odpověď

C : Oznámkujte cvičící(ho) [12] 1.17
1 : |=================...| 83 % [10] 1
2 : |===.................| 16 % [2] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [12]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |....................| 0 % [0] obtížný
3 : |==========..........| 50 % [6] středně obtížný
4 : |=======.............| 33 % [4] lehký
5 : |===.................| 16 % [2] velmi lehký

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [18]
1 : |===.................| 16 % [3] Slovní odpověď