01SMB2  >  Seminář z matematické analýzy B2

Počet hodnotících: 10 / 92
Procento hodnotících: 10 %
|==..................|

Zapsaných na předmět: 92 studentů.
Ukončilo předmět: 79 studentů.
|=================...| 85 %

Krbálek Milan doc.Mgr. Ph.D. [ Přednášející, Cvičící ]


N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [9]
  • Skvělý doplněk k předmětu MAB4. A také doplněk dost důležitý, opravdu hodně usnadní získávání zápočtu a skládání zkoušky, resp. vynechání tohoto předmětu zkoušku velmi znesnadní.
  • V podstatě nezbytný předmět pro MAB4, zvlášť, pokud chcete pochopit míry a Lebesgueův integrál.
  • budování teorie míry
  • Jak jsem uváděl už u SMB3, mnohem více bych ocenil, kdyby se zde "trénovalo" či více do hloubky probíralo to, co se probírá AKTUÁLNĚ na přednáškách. Využití tohoto předmětu k vytváření nějakého náskoku před přednáškou (byť je to myšleno dobře), mi přijde spíše kontraproduktivní a působí to pak v určitých chvílích jako další matematický předmět navíc.
  • Velice důležitý předmět, ve kterém se probírá teorie míry do hloubky.
  • Velmi důležitý. Probírá se na něm do hloubky teorie míry, kterou už pak pan docent na standardních přednáškách jen rychle proletí.
  • Zklamalo mě, že šlo výlučně o teorii míry a konstrukc Lebesgueova integrálu
  • užitečné a víceméně nutné rozšíření MAB4, kde na teorii míry není tolik času, kolik by bylo potřeba
  • Klasický Krbálkovský předmět, tedy dobrý a zajímavý předmět.
    Boris Odložilík

N : Oznámkujte předmět [10] 1.40
1 : |================....| 80 % [8] 1 (výborně)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |====................| 20 % [2] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [10]
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |==================..| 90 % [9] ano
3 : |==..................| 10 % [1] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká