Krbálek Milan doc.Mgr. Ph.D. :: [01SMB2] Seminář z matematické analýzy B2

Další předměty
[18DPSE2] Diplomová práce 2
[01KTVE] Konferenční týden výzkumu, exkurze
[01MAB4] Matematická analýza B4
[01MDS] Modely dopravních systémů
[01SMB2] Seminář z matematické analýzy B2
Role učitele
Přednášející, Cvičící
Počet hodnotících: 10 / 79
Procento hodnotících: 12 %
|==..................|
Celkové hodnocení [19]
1 : |================....| 78 % [15]  
2 : |====................| 21 % [4]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.21

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.32
medián: 1.39
průměr hodnocení: 1.63
Hodnocení v roli cvičící [10]
1 : |================....| 80 % [8]  
2 : |====................| 20 % [2]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.20

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.29
medián: 1.39
průměr hodnocení: 1.54
Hodnocení v roli přednášející [9]
1 : |===============.....| 77 % [7]  
2 : |====................| 22 % [2]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.22

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.50
medián: 1.50
průměr hodnocení: 1.72


P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
  • Bylo pro mě obtížné udžet nit, téma pro mě bylo úplně nové a zdálo se mi příliš teoretické, byl jsem většinu času zmatený a výklad mě proto nebavil

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [2]
  • názorné príklady na natrénovanie si, či danej problematike ozaj rozumieme
  • Že studentům nekomplikoval situaci a umožnil jim získat zápočet za účast ve studentském projekt

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
  • Výše uvedené pozitivum je podle mě i sporný didaktický krok. Teorie míry byla u zkoušky z MAB4 vyžadována a na cvičeních jí mnoho prostoru věnováno nebylo. Myslím, že kdybych byl nucen se připravit na zápočtový test tak bych měl méně zmatků v MAB4. Opakování je matka moudrosti. U podobných věcí matka prvního pochopení...

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [4]
  • Poměrně netriviální látku, která se na SMB probírá, vykládá srozumitelně, seminář vede velmi interaktivně, takže studenti mají možnost si krůček po krůčku "osahat" teorii míry, sami leccos vymyslet a podílet se na průběhu výkladu.
  • Během semináře máte možnost o analýze s doc. Krbálkem diskutovat, nad některými věcmi vás nechá i nějakou dobu přemýšlet, než se dovíte odpověď.
  • viz hodnocení mab4
  • zapojení studentů do přednášky, uvádění příkladů, které pomáhají probíranou látku lépe pochopit

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
  • V přednáškách ze SMB opravdu není moc co zlepšovat... už tak mají velmi vysokou úroveň.
  • viz hodnocení mab4

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
  • Ano, řešili jsme různé příklady. Ale cvičení (ve smyslu cvičení x přednáška) to podle mě nebyla a byla by na místě.

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [10]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [9]
1 : |==================..| 88 % [8] 90%-100%
2 : |==..................| 11 % [1] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [12]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [11]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

P : Oznámkujte přednášející(ho) [9] 1.22
1 : |===============.....| 77 % [7] 1 (výborný)
2 : |====................| 22 % [2] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [13]
1 : |===.................| 15 % [2] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [11]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

C : Oznámkujte cvičící(ho) [10] 1.20
1 : |================....| 80 % [8] 1
2 : |====................| 20 % [2] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [10]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |....................| 0 % [0] obtížný
3 : |====................| 20 % [2] středně obtížný
4 : |============........| 60 % [6] lehký
5 : |====................| 20 % [2] velmi lehký

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [11]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď