01VUSI2  >  Výzkumný úkol 2

Počet hodnotících: 2 / 4 !! Pozor !!
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Procento hodnotících: 50 %
|==========..........|

Zapsaných na předmět: 4 studentů.
Ukončilo předmět: 4 studentů.
|====================| 100 %

Hobza Tomáš Ing. Ph.D. [ Cvičící, Přednášející ]


N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [2]
  • Na MFF údajně uvažujou dokonce o zrušení bakalářek, zato my si budeme hrát na výzkumníky. Spíš mám pocit, že nám nemá škola co nabídnout k výuce, tak nás nechá ať se zabavíme sami. (Stačí nahlédnout do studijních programů jiných, třeba i zahraničních škol na studijní plány a je zřejmé, že v oboru Matematická Informatika je prostoru dost.) Neboli předmět-kandidát č.1 na zrušení a nahrazení normální výukou. Ad obhajoba: 10 minut na prezentaci? To nemyslíte vážně. Na základě čeho pak má komise generovat známku? Když na základě posudků to není...
  • Předmět dle mého názoru postrádá jakýkoliv smysl. Za prvé je většina studentů stejně vedena k výsledkům už v bakalářské práci. Bylo by na místě kreditový deficit kompenzovat raději přidáním nových zajímavých předmětů, než tímto uměle vytvořeným předmětem. Svědčí to spíše o tom, že škola (resp. katedra) prostě nemá už co nabídnout. Navíc pokud student dosáhne ve svém výzkumném úkolu výsledků, nicméně nikdo v komisi této látce nerozumí, jde rozumná diskuse o výsledcích stranou a začne předhazování chybějících čárek, chybné typografie... atd. Zhrošení známky z těchto důvodů je demotivující - pokud se opravdu velmi bazíruje na do puntíku správné typografii, měl by být předmět Latex povinný. Za úplný vrchol všeho však považuji to, když oponent i školitel (kteří se dané problematice věnují) navrhnují shodně hodnocení A, tak se tato komise usnese na tom, že student dostane známku horší. Toto se opravdu letos stalo a považuji to za naprostou dehonestaci celoročního úsilí. Chápal bych to, pokud by se student se vykašlal na prezentaci, nepřišel na obhajobu..apod., nicméně nic z toho nebyl ten případ.
    Lukáš Pohanka

N : Oznámkujte předmět [2] 5.00
1 : |....................| 0 % [0] 1 (výborně)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |====================| 100 % [2] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [2]
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] ano
3 : |==========..........| 50 % [1] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |==========..........| 50 % [1] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká