Hobza Tomáš Ing. Ph.D. :: [01VUSI2] Výzkumný úkol 2

Další předměty
[01ASM] Aplikace statistických metod
[01ATI] Aplikovaná teorie informace
[01POPR] Pokročilá pravděpodobnost
[01SM] Statistické metody a jejich aplikace
[01VUAM1] Výzkumný úkol 1
[01VUMM1] Výzkumný úkol 1
[01VUAM2] Výzkumný úkol 2
[01VUMM2] Výzkumný úkol 2
[01VUSI2] Výzkumný úkol 2
[01ZLIM] Zobecněné lineární modely a aplikace
Role učitele
Přednášející, Cvičící
Počet hodnotících: 2 / 4 !! Pozor !!
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Procento hodnotících: 50 %
|==========..........|
Celkové hodnocení [4]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |==========..........| 50 % [2]  
5 : |==========..........| 50 % [2]  
medián: 4.50 průměr hodnocení: 4.50

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.32
medián: 1.39
průměr hodnocení: 1.63
Hodnocení v roli cvičící [2]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |==========..........| 50 % [1]  
5 : |==========..........| 50 % [1]  
medián: 4.50 průměr hodnocení: 4.50

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.29
medián: 1.39
průměr hodnocení: 1.54
Hodnocení v roli přednášející [2]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |==========..........| 50 % [1]  
5 : |==========..........| 50 % [1]  
medián: 4.50 průměr hodnocení: 4.50

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.50
medián: 1.50
průměr hodnocení: 1.72


P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
  • Neudělal za celý rok nic: - Během roku nepřišel jediný email (alespoň náznak jak to vlastně bude), informace jsme si museli už v dosti pokročilé době sami vyžádat. - K tomu ty důstojné obalové desky co tu zbyly snad po sovětských okupantech. - Přes tuhle všechnu šaškárnu nám byly vytýkány především kaligrafické detaily a kvalita tisku. - Od začátku jsme vlastně nevěděli ani rozsah a míru odbornosti práce (resp. pro jak zdatného čtenáře má být práce určena). Chtělo by to s tím něco udělat.
  • Pan Dr. Hobza by měl více komunikovat se studenty - například rozesílat hromadné e-maily, než spoléhat na to, že každý kouká na stránky katedry pravidelně. Dále by stálo za to upravit na webu systém, který automaticky generuje data odevzdání. Díky oné špatné komunikaci se studenty jsme se pak náhodou začátkem května dozvěděli, že odevzdání VÚ je de fakto až za měsíc, byť v zadání byla chybně uvedena polovina května.
    Lukáš Pohanka

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
1 : |==========..........| 50 % [1] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [2]
1 : |....................| 0 % [0] 90%-100%
2 : |....................| 0 % [0] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |====================| 100 % [2] méně než 50%

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [2]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

P : Oznámkujte přednášející(ho) [2] 4.50
1 : |....................| 0 % [0] 1 (výborný)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |==========..........| 50 % [1] 4
5 : |==========..........| 50 % [1] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [4]
1 : |==========..........| 50 % [2] Slovní odpověď

C : Oznámkujte cvičící(ho) [2] 4.50
1 : |....................| 0 % [0] 1
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |==========..........| 50 % [1] 4
5 : |==========..........| 50 % [1] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [2]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |....................| 0 % [0] obtížný
3 : |====================| 100 % [2] středně obtížný
4 : |....................| 0 % [0] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď