04AP2  >  Angličtina P2

Počet hodnotících: 13 / 91
Procento hodnotících: 14 %
|===.................|

Zapsaných na předmět: 91 studentů.
Ukončilo předmět: 79 studentů.
|=================...| 86 %

Clarke Dunstan Bc. [ Přednášející, Cvičící ]


N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [12]
  • Bez komentáře.
  • Dobrý mix čtení celkem zajímavých textů a užitečné gramatiky.
  • Jsou dva důvody, proč AP2 není dechberoucí suprová příprava na tuny anglických článků, které v budoucnu budeme muset přečíst i napsat. Zaprvé se koná v příliš velké učebně, takže se navzájem dost dobře neslyšíme. A zadruhé půlka lidí ignoruje, že tyhle věci jednou zaručeně budou potřebovat, a aktivně se neúčastní výuky. Za ten rok, co s Dunstanem mám angličtinu, jsem došla k názoru, že to není jeho chyba.
  • Konečně trochu víc zaměřeno na Academic English
  • Skupiny na angličtinu by měly být tak poloviční. Takhle se toho opravdu moc nenaučíme. Myšlenka, že bychom měli mít dva cizí jazyky, je samozřejmě chvályhodná ? ale stálo by za to zvážit, zda nenaučit studenty spíš jeden jazyk, ale pořádně. Že by byla hodinová dotace alespoň tři hodiny týdně, ne dvě. Dvě hodiny týdně stačí tak sotva na udržení stávající úrovně, ne na naučení jazyka.
  • Angličtina je snad jediný jazyk na jaderce, který je vyučován jak nejlépe je to v daných podmínkách možné. Akorát musím snížit hodnocení za počet studentů ve třídě, což není chyba vyučujících. Ale měli by si dupnout!
  • ďalšia angličtina, trochu viac fyziky a grafov, čo je určite užitočné
  • Docela zábavný a nenáročný předmět (v průběhu semestru), zakončený na první pohled ne tak úplně lehkou písemkou.
  • Jako předchozí angličtiny s Dunstanem...
  • Prima pohodový předmět s rodilým mluvčím.
  • Výborně pojatá angličtina.
  • zajímavé rozšíření znalostí angličtiny

N : Oznámkujte předmět [13] 1.46
1 : |===========.........| 53 % [7] 1 (výborně)
2 : |=========...........| 46 % [6] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [13]
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |============........| 61 % [8] ano
3 : |=====...............| 23 % [3] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká