Clarke Dunstan Bc. :: [04AP2] Angličtina P2

Další předměty
[04AP2] Angličtina P2
[04ABA] Aplikace jazykového systému
[04CZVAJ2] Intenzivní kurz češtiny pro zahraniční studenty anglický jazyk
[04ABJP] Jazyková podpora bakalářské práce
[04MGA2] Magisterská angličtina 2
[04ABO2] Práce s odborným textem 2
[04ABK2] Rozvíjení řečových dovedností 2
[04ABU2] Úvod do odborného jazyka 2
Role učitele
Přednášející, Cvičící
Počet hodnotících: 13 / 79
Procento hodnotících: 16 %
|===.................|
Celkové hodnocení [26]
1 : |===============.....| 73 % [19]  
2 : |=====...............| 26 % [7]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.27

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.32
medián: 1.39
průměr hodnocení: 1.63
Hodnocení v roli cvičící [13]
1 : |==============......| 69 % [9]  
2 : |======..............| 30 % [4]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.31

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.29
medián: 1.39
průměr hodnocení: 1.54
Hodnocení v roli přednášející [13]
1 : |===============.....| 76 % [10]  
2 : |=====...............| 23 % [3]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.23

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.50
medián: 1.50
průměr hodnocení: 1.72


P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
  • Výuka angličtiny zaměřená na akademické texty - popis procesů, psaní abstraktů, úvodů a závěrů, vědecké fráze. Kombinuje se čtení, psaní a konverzace mezi sebou i s učitelem.
  • Oproti francouzštině jsem měl pocit, že mi to opravdu něco dalo.

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [4]
  • Nápomocný a má smysl pro humor.
  • Moderní přístup (PDF na internetu, notebooky povoleny), dobře se vyrovnává s problémem velkého množství žáků.
  • Pozitivní přístup.
  • Proč musím u angličtiny hodnotit přednášejícího i cvičícího?

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
  • My na přednášku chodíme včas. Dunstan by mohl taky. Nebo o něco dřív, aby si stihl nastavit projektor.
  • Spojil bych PDF k jednotlivým hodinám do jednoho a pojmenoval dle hodin, aby se v tom člověk neztrácel. Stejně tak s úkoly.

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [9]
  • He"s cool! :)
  • Pan Clarke je rodilý angličan, takže se těžko dá něco vytknout.
  • Velmi kvalitní materiály a dobrá připravenost na hodiny. Navíc pěkně mluví a je mu rozumět.
  • Vtipný a odlehčený přístup a přitom je vidět, že má velmi detailní znalosti. Hodiny jsou celkem interaktivní.
  • Jako rodilý mluvčí nás může nejvíc naučit.
  • Jeho tpělivost a flegmatičnost, když mu člověk kazí rodný jazyk. Jeho nadšení, s jakým přichází do hodin, a občas s ním i odchází.
  • nadšenie
  • Optimistický přístup.
  • Vtip, pohotovost, snaživost.

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [4]
  • Když už zadává úkoly, mohl by je kontrolovat. A když už je kontroluje jen pokukem, mohl by se aspoň dívat, jestli mu dotyčný opravdu předkládá úkol z předchozí lekce a ne zápisky z fyziky.
  • Nesnaží se vtáhnout do diskuze nutně celou třídu a u neaktivních jedinců to celkem rychle vzdá, ale to asi v daném počtu lidí o moc lépe nejde.
  • Pozdní příchody mi přijdou neprofesionální.
  • Občas by mohl něco na tabuli napsat, alespoň to nejdůležitější. Člověk si to pak lépe zapamatuje, než když to jen letmo slyší a ani neví, jak se to píše. Líbilo by se mi, kdyby se úkoly vázaly více k látce probrané na předchozí hodině, aby si to člověk zopakoval úkolem.

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
  • Je fajn dostat čas na mluvení mezi sebou na určité téma a pak prezentovat, k čemu jsme došli.

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [15]
1 : |=...................| 6 % [1] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [13]
1 : |====================| 100 % [13] 90%-100%
2 : |....................| 0 % [0] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [17]
1 : |==..................| 11 % [2] Slovní odpověď

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [15]
1 : |===.................| 13 % [2] Slovní odpověď

P : Oznámkujte přednášející(ho) [13] 1.23
1 : |===============.....| 76 % [10] 1 (výborný)
2 : |=====...............| 23 % [3] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [22]
1 : |===.................| 13 % [3] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [17]
1 : |=...................| 5 % [1] Slovní odpověď

C : Oznámkujte cvičící(ho) [13] 1.31
1 : |==============......| 69 % [9] 1
2 : |======..............| 30 % [4] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [13]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |=...................| 7 % [1] obtížný
3 : |=================...| 84 % [11] středně obtížný
4 : |=...................| 7 % [1] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [14]
1 : |=...................| 7 % [1] Slovní odpověď