12SBP  >  Seminář k bakalářské práci

Počet hodnotících: 5 / 22
Procento hodnotících: 22 %
|====................|

Zapsaných na předmět: 22 studentů.
Ukončilo předmět: 21 studentů.
|===================.| 95 %

Jelínková Helena prof.Ing. DrSc. [ Přednášející, Cvičící ]


N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [4]
  • Ač jsem ateistou, tak zaplať panbůh za to, že toto yl jediný z předmětů v tomto semestru, který bylo nutné doslova a dopísmene odsedět. Na tvrdo, bez podmínky! Předmět by měl být spíše volitelný a stačila by koncepce dvou masových prezentací zkraje a na konci smestru. Problémem většiny prezentujících byl fakt, že v době avizované prezentace (únor, březen), většinou nikdo neměl ještě naměřená data k dispozici a tudíž nebylo co prezentovat. To se sice s průběhem semestru změnilo. Avšak finální podoba prezentace byla v konečném důsledku dána konkrétními vedoucími práce. Ona zkušenost odprezentovat si svou část před ostatními studenty by se dala, jak jsem se již zmínil, zrealizovat například mimo tento předmět z doborvolné vůle všech studentů například týden před státnicemi. Budiž tomu tedy tak! Co se stalo, nemůže se odestát, avšak předem apeluji na to, že další dvojice podobně vypečených seminářů v letním i zimním semestru 5. ročníku (jak jsem se dozvěděl z bílé knihy) snad již nebude zapotřebí!
  • Příprava na obhajobu BP
  • Příprava prezentace k obhajobě bakalářské práce.
  • Užitečné je vyzkoušet si prezentování a dozvědět se základní obecné informace k prezentování. Ale jít si sednout na 10 minut v 7:30 ráno a zjistit, že ti, co měli prezentovat, tu nejsou, tak to mi opravdu přijde jako nejen mrhání našimi silami, vášní a zájmem pro činnost na půdě KFE FJFI, ale označil bych to za impertinenci vůči všem ukázněným studentům.

N : Oznámkujte předmět [5] 1.80
1 : |============........| 60 % [3] 1 (výborně)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |========............| 40 % [2] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [5]
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |============........| 60 % [3] ano
3 : |========............| 40 % [2] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká