Jelínková Helena prof.Ing. DrSc. :: [12SBP] Seminář k bakalářské práci

Další předměty
[12DPLT2] Diplomová práce 2
[12LT2] Laserová technika 2
[12LPST] Laserové, plazmové a svazkové technologie
[12PDBL] Pevnolátkové, diodové a barvivové lasery
[12SBP] Seminář k bakalářské práci
[12DSELT2] Seminář k diplomové práci 2
[12DSEOF2] Seminář k diplomové práci 2
[12LAPT] Semin.laser.,plasm.a svazkových technologií
[12VULT1] Výzkumný úkol 1
[12VULT2] Výzkumný úkol 2
Role učitele
Přednášející, Cvičící
Počet hodnotících: 5 / 21
Procento hodnotících: 23 %
|=====...............|
Celkové hodnocení [9]
1 : |===========.........| 55 % [5]  
2 : |=========...........| 44 % [4]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.44

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.32
medián: 1.39
průměr hodnocení: 1.63
Hodnocení v roli cvičící [4]
1 : |==========..........| 50 % [2]  
2 : |==========..........| 50 % [2]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.50 průměr hodnocení: 1.50

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.29
medián: 1.39
průměr hodnocení: 1.54
Hodnocení v roli přednášející [5]
1 : |============........| 60 % [3]  
2 : |========............| 40 % [2]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.40

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.50
medián: 1.50
průměr hodnocení: 1.72


P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
  • Věřím, že by bylo užitečné rozdat na úvod semestru ještě před první prezentací nějaké základní informace k zpracování prezentace, např. ukázku provedení kvalitní reference a kvalitní prezentace vůbec. Ale ono když člověk udělá chybu, tak si to zase lépe zapamatuje a na druhý pokus už to snad bude umět. Inu chybami se člověk učí a profesionál je ten, kdo už spoustu chyb udělal ;). Zpětně bych byl spíše pro to, aby tento předmět byl koncipován nárazově, že by první kolo prezentací se odbylo v jeden den pro všechny, termín by se jistě s dostatečným předstihem našel. A druhé kolo provést podobně třeba na začátku zkouškového.
  • Několik předem vybraných lidí prezentuje na hodině svou BP. Bohužel většinou s nedostatečným feedbackem od ostatních..
    Richard Schuster

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [3]
  • Cením si rad poskytnutých k formálnímu obsahu prezentace a obhajobě bakalářskě práce, jakož i rad co se týče vystupování a slovního projevu během přednesu.
  • Motivující, laskavá, úžasná dáma. Má mé velké uznání a vděk.
  • zápal, zájem, autoritu, přehled a zkušenosti, Tento předmět donutil vyhnat brzy ráno ty, kteří by jinak prospali celé dopoledne, protože nic jiného ten den neměli. Takže když se skončilo v 7:50, což se běžně stávalo, tak pak získali spoustu volného času ;).

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [3]
  • Chtělo by to kvalitnější domluvu se studenty a klidně zavést přísnější režim. Kdo se předem neomluví a nepřijde, ať má smůlu! Takto pak předmět působí vůči poctivým studentům, kteří dorazí ráno včas dojmem, že si jejich ochoty přivstat si a vyrazit do školy ve třetím ročníku na 7:30 nikdo neváží. Předmět by také mohl poskytovat více informací spjatých s bakalářkskou prací a jejím formálním vzhledem (popisky tabulek, obrázků a grafů - nad, pod?; probrat s názornými ukázkami správné vzezření citací a jiné laskominy, které si pak člověk musí shánět sám - a kdy jindy se to hodí probrat než tady a teď?). Stálo by za pokus také vytvořit nějakou kvalitní šablonu bakalářské práce v LaTeXu, případně převzít legendami opředenou šablonu z FELu od dua Vít Zýka + Petr Olšák // http://petr.olsak.net/ctustyle.html // (ale to asi pláču na špatném hrobě).
  • říct na začátku více informací o průběhu obhajoby.
  • Zadat zpracování prezentace dvojnásobnému počtu studentů, než jaký se stihne za jednu přednášku. Nízká účast těch, co měli prezentovat, se stala již tradičním koloritem následně tématicky nenaplněných přednášek v 7:30 ráno. Zavést sankce, penalizace, embargo na zápočty.

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [7]
1 : |===.................| 14 % [1] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [5]
1 : |============........| 60 % [3] 90%-100%
2 : |========............| 40 % [2] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [4]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [4]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

P : Oznámkujte přednášející(ho) [5] 1.40
1 : |============........| 60 % [3] 1 (výborný)
2 : |========............| 40 % [2] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [8]
1 : |==..................| 12 % [1] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [8]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

C : Oznámkujte cvičící(ho) [4] 1.50
1 : |==========..........| 50 % [2] 1
2 : |==========..........| 50 % [2] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [4]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |....................| 0 % [0] obtížný
3 : |===============.....| 75 % [3] středně obtížný
4 : |=====...............| 25 % [1] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [4]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď