15CH2  >  Obecná chemie 2

Počet hodnotících: 14 / 110
Procento hodnotících: 12 %
|==..................|

Zapsaných na předmět: 110 studentů.
Ukončilo předmět: 71 studentů.
|=============.......| 64 %

Motl Alois Ing. CSc. [ Přednášející, Cvičící, Zkoušející ]


N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [14]
  • Na přednášky jsem opět nechodil. Stačí se naučit látku ze skript.
  • Pokračování CH1, teď už to nebylo jen rozšiřování středoškolské chemie.
  • seznámení se s obecnou chemií
  • stačí jít jen na několik posledních přednášek, je to doplnění středoškolské chemie o Ph
  • zábavně podaná chemie
  • Zaujímavý predmet.
  • "Krom pH, stejné jako v ZS."
  • nic novéh oproti učivu na gymplu
  • Pokračování obecné chemie z prvního semestru.
  • Ačkoliv jsem odchodil všechny přednášky, k úspěšnému absolvování zápočtového testu/zkoušky byly naprosto nepotřebné. Látka probíraná na přednáškách se ale částečně kryje s náplní Termiky a některé pasáže byly vysvětleny polopatičtěji, takže se mi OCH docela hodila.
  • Pokračování z Chemie1 se nese v podobném duchu. Více či méně pokračování středoškolské chemie a navíc je vše detailně zapsáno ve skriptu.
  • "Kredity budou stačit". Chemie v letním semestru docela opakovala věci ze zimního s pár kapitolami navíc. Udělat předmět bylo dosti snadné, ale že bych se toho více o chemii jako takové dověděl, to nemohu říct. Přišlo mi, že si ho většina lidí zapisovala především kvůli kreditovému zisku...
  • Pěkné shrnutí středoškolské chemie, co se týče početní části.
    Daniel Vlček
  • přednášky vzhledem k tomu že se zabývají středoškolskou chemií, která je pro většinu studentů známá, nepatří mezi ty nejnavštěvovanější obzvlášť když se konají pozdě odpoledne. na celém předmětu je nejdůležitější zápočtový test na konci letního semestru, podle kterého se odvíjí i zkouška a výsledná známka, přičemž váha testu je mnohonásobně vyšší než výkon u zkoušky
    Filip Vojáček

N : Oznámkujte předmět [14] 1.79
1 : |======..............| 28 % [4] 1 (výborně)
2 : |=============.......| 64 % [9] 2
3 : |=...................| 7 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [14]
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |=============.......| 64 % [9] ano
3 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |===.................| 14 % [2] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká