Motl Alois Ing. CSc. :: [15CH2] Obecná chemie 2

Další předměty
[15CH2] Obecná chemie 2
[15RACH] Radiační chemie
Role učitele
Přednášející, Cvičící, Zkoušející
Počet hodnotících: 14 / 79
Procento hodnotících: 17 %
|===.................|
Celkové hodnocení [17]
1 : |======..............| 29 % [5]  
2 : |==============......| 70 % [12]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 1.71

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.32
medián: 1.39
průměr hodnocení: 1.63
Hodnocení v roli cvičící [9]
1 : |====................| 22 % [2]  
2 : |===============.....| 77 % [7]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 1.78

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.29
medián: 1.39
průměr hodnocení: 1.54
Hodnocení v roli přednášející [8]
1 : |=======.............| 37 % [3]  
2 : |============........| 62 % [5]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 1.62

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.50
medián: 1.50
průměr hodnocení: 1.72


P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
  • příliš dlouhé přednášky, nedala se večer už udržet pozornost po celé 3 vyučovací hodiny

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
  • více příkladů na procvičení během přednášek

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [2]
  • skripta, stačí jen některé kapitoly
  • Skripta a vlastní poznámky z přednášek.

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [9]
  • Pohoda. Šel jsem až pátý, takže toho měl Ing. Motl už celkem dost...test jsem měl v pořádku, takže jenom rozhodnout o pH solí a za 10 minut hotovo.
  • příjemná zkouška
  • odvíjí se od písemky - Nejdřív si opravíte příklady, pak jsou otázky na něco z teorie
  • SKúška bola veľmi jednoduchá.
  • Chvilková diskuze nad teoreticky zadaným problémem/příkladem.
  • velice jednoduchý předmět obzvlášť pro ty co měli na střední základy chemie. tady ani víc nebudou potřebovat, po celou dobu si studenti vystačí v podstatě jen s trojčlenkou nebo jednoduchými počty. písemka a zkouška jsou víceméně jen formality.
  • Hned zezačátku mě pan inženýr dokonale znejistil a vystresoval konstatováním, že můj test nebyl nic moc (jeden příklad špatně, jedna rovnice špatně), takže jsem se pak skoro bála něco říct, všechno se mi smíchalo a vypadala jsem, jako že jsem úplně blbá. Zkoušku jsem udělala, ale byla jsem hodně ráda, že to mám za sebou.
  • Pan Motl byl u zkoušky férový a oproti zápočtovce to bylo náročné, objektivně ani tolik ne. V podstatě se stačilo naučit posledních několik kapitol, práce na dva večery maximálně...
  • Nejjednodušší zkouška. 15 minut odpovídání na otázky, přičemž stačilo často jen kývat. Výhoda je bezchybný zápočťák a pak vám stačí jen den na učení.
    Daniel Vlček

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [5]
  • Vtip a lidskost.
  • zápal pro danou látku
  • Odbornosť, štýl prednášania a prístup k ľuďom.
  • Jeho zápal pro věc a časté veselé poznámky k tématu.
  • Když skutečně věnujete pozornost výkladu, tak to všechno krásně dává smysl a na konci přednášky jsem vždycky měl pocit, že jsem se něco nového naučil.

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [3]
  • lepší uspořádanost výkladu
  • Méně rozvláčnosti. Tempo inženýra Motla v tu zabijáckou dobu po 3 hodiny je opravdu pomalé. Na druhou stranu by se jinak probralo daleko víc látky.
  • Stačí malá chvilka nepozornosti a v zápise na tabuli se ztratíte.

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [3]
  • Cvičení během semestru proběhne jen pár spíše ke konci, nicméně více jich snad ani není zapotřebí.
  • Je povoleno u sebe při zápočtovém testu mít poznámky - napsat zápočtový test opravdu není problém.
  • Zápočtová písemka byla dosti snadná, podobala se písemkám z prvního semestru..

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [9]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [8]
1 : |=====...............| 25 % [2] 90%-100%
2 : |....................| 0 % [0] 75%-90%
3 : |==========..........| 50 % [4] 50%-75%
4 : |=====...............| 25 % [2] méně než 50%

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [9]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [10]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [16]
1 : |=...................| 6 % [1] Vlastní zápisky
2 : |==============......| 68 % [11] Skripta
3 : |....................| 0 % [0] Wikiskripta
4 : |....................| 0 % [0] Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [14]
1 : |=...................| 7 % [1] nevyjádřeno
2 : |=================...| 85 % [12] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |=...................| 7 % [1] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |....................| 0 % [0] ne

P : Oznámkujte přednášející(ho) [8] 1.62
1 : |=======.............| 37 % [3] 1 (výborný)
2 : |============........| 62 % [5] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [13]
1 : |=...................| 7 % [1] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [11]
1 : |==..................| 9 % [1] Slovní odpověď

C : Oznámkujte cvičící(ho) [9] 1.78
1 : |====................| 22 % [2] 1
2 : |===============.....| 77 % [7] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [9]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |....................| 0 % [0] obtížný
3 : |=========...........| 44 % [4] středně obtížný
4 : |=======.............| 33 % [3] lehký
5 : |====................| 22 % [2] velmi lehký

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [12]
1 : |===.................| 16 % [2] Slovní odpověď