17THNJ2  >  Termohydraulický návrh jaderných zařízení 2

Počet hodnotících: 1 / 19 !! Pozor !!
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Procento hodnotících: 5 %
|=...................|

Zapsaných na předmět: 19 studentů.
Ukončilo předmět: 6 studentů.
|======..............| 31 %

Kobylka Dušan Ing. Ph.D. [ Cvičící, Přednášející ]


N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [1]
  • Pokud máte rádi naturalismus nebo Hru o trůny, rozhodně si vyzkoušejte předmět THNJ2. George R. R. Martin by se mohl od pana inženýra leccos naučit :) . Ne, ale teď vážně a pozitivně. Zaprvé, je VELMI dobře, že je tento předmět již ve druháku, takže člověk může včas změnit obor, až tento předmět úspěšně nedokončí. Zadruhé, vypadá to, že pan Kobylka je přístupný zpětné vazbě a má určitou tendenci svoji výuku na jejím základě měnit. Zatřetí, přednášky jsou vedeny celkem kvalitně. Začtvrté, začtvrté.. nope, pozitivismus už mi došel. Nechci být nijak invektivní, pan Kobylka je v jádru dobrý člověk. Ale co je moc, to je moc a každý pohár trpělivosti jednou přeteče. Nejenom, že přetrvávají klasické problémy typu "zápočtové příklady a příklady dělané na hodinách spolu obtížností vůbec nekorespondují" a "na opravu písemky čekám déle, než mi přijde přípustné", ale objevují se i (alespoň pro mě) nové problémy typu "máme spolu domluvenou konzultaci, tak vás tu nechám dvě hodiny čekat a pak vám řeknu, že už nemám čas" nebo "sám od sebe vám výsledky písemky nepošlu, musíte si o ně zažádat v okamžiku, kdy to mám opravené (jak ten okamžik odhadnout, netuším), a doufat, že váš mail nepřehlédnu a že na něj odpovím". A to není všechno ? kdybych s e zamyslel, určitě by mě ještě něco napadlo. Jaký z toho vyvodit závěr? Už od nástupu na FJFI jsem si říkal, proč se pořád hovoří o tom, že je v ČR nedostatek jaderných inženýrů. Po roce THNJ už tomu začínám rozumět. Chápu, že KJR taky potřebuje nějaké svoje síto na oddělení dobrých studentů od špatných. Ale THNJ v této podobě místo síta připomíná spíše cedník s obří (černou) dírou uprostřed, které se dokážou vyhnout pouze lidi z průmyslovky a šťastlivci v jedné osobě. A to je sakra špatně!!! Vždyť na samotné mechanice tekutin přeci není nic tak hrozného, co by v lidech vyvolávalo pocity zmaru a nenávisti. A to samé platí i o jejím vyučujícím. Tak proč jejich kombinace tak bolestně selhává? (P.S. ? autor tohoto komentáře předmět THNJ pravděpodobně nedokončil a odešel studovat dozimetrii)
    František Jantač

N : Oznámkujte předmět [1] 3.00
1 : |....................| 0 % [0] 1 (výborně)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |====================| 100 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [1]
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] ano
3 : |====================| 100 % [1] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká