Ambrož Petr Ing. Ph.D. :: [01LAB2] Lineární algebra B2

Další předměty
[01DPMM1] Diplomová práce 1
[01DPAM2] Diplomová práce 2
[01DPMM2] Diplomová práce 2
[01DPSI2] Diplomová práce 2
[01LAB2] Lineární algebra B2
[01DSEMI] Předdiplomní seminář
[01PSL] Publikační systém LaTeX
Role učitele
Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 17 / 114
Procento hodnotících: 14 %
|===.................|
Celkové hodnocení [14]
1 : |=================...| 85 % [12]  
2 : |===.................| 14 % [2]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.14

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.32
medián: 1.39
průměr hodnocení: 1.63
Hodnocení v roli přednášející [14]
1 : |=================...| 85 % [12]  
2 : |===.................| 14 % [2]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.14

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.50
medián: 1.50
průměr hodnocení: 1.72


P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [6]
  • Zábavný přednášející a navíc srozumitelně vysvětlená látka, co víc si přát.
  • Paráda! Ukázkové přednášky. Zábava, srozumitelnost a vše se stihlo bez větších komplikací.
  • Jak jsem již uváděl, byla sranda, rád jsem na ně chodil.
  • přednášky byly zajímavé, dobře vedené
  • Přednášky, na které se pravidelný posluchač těší jako na další díl oblíbeného seriálu. Příjemná atmosféra, která na přednáškách panuje, dovede krásně zlepšit náladu zkaženou na jiných předmětech. Na přednášky rozhodně doporučuji chodit, i když je skoro všechno i ve skriptech od doktorky Balkové. Z přednášek se to dá pochopit taky a některé důkazy se tady ukazují i jiným způsobem, než jsou ve skriptech.
  • Chodit na přednášky byla radost!

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [8]
  • Vlastní zápisky (i ze ZS), místy skripta doktorky Balkové + opravdu hodně příkladů ze stránek doktorky Balkové.
  • Skripta a vlastní zápisky
  • Vlastní zápisy, staré písemky doktorky Balkové.
  • Na přednáškách se daly získat kvalitní zápisky, které stačily ke zkoušce
  • Vlastní poznámky, skripta.
  • Kombinace skript a vlastních zápisků - vpisoval jsem si do nich poznámky.
  • minulé zkouškové testy, vlastní poznámky
  • Skripta a vlastní zápisky.

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [11]
  • Z písemné části jsem měl obavy, přecijen se na ní dá snadno vyletět, ale tuny spočítaných příkladů se vyplatily. Ústní pak byla celkem pohodová.
  • Náročnost praktické části odpovídala přibližně příkladům probíraným na cvičeních.
  • Příklady u zkoušky mě trochu překvapily (zadání se trochu liší od testů doktorky Balkové, ze kterých jsem se učila), ale poté mě (příjemně) překvapilo i hodnocení - oceňuji, že se klade důraz na komplexní porozumění látce a promíjí se drobné chyby. Ústní zkouška pak byla jen příjemným popovídáním s pár lehčími důkazy (na B).
  • Zkouška byla přiměřená. Středně obtížná.
  • Všechno je individuální. Na jednom termínu je zadání, u kterého se musí přemýšlet hodně a skoro ani nelze zvládnout. Jindy je zase o něco lehčí a máte i hodně času na kontrolu.
  • zkouška mnohem obtížnější než co se dělalo v semestru, vyžaduje opravdu daným pojmům rozumět
  • Zase náročná zkouška "Okamžitě F za nulu"
  • Mám pocit, že pozdější termíny byly podstatně obtížnější.
  • některé termíny byly mnohem náročnější než jiné, poskytnuto dostateční množství času
  • Průbeh stejný jako v LA1. Pan Ambrož je ale o dost mírnější, co se týče předpokladů a podobně :)
  • Kdo udělal zkoušku z LNA1, toho nečeká žádné překvapení.

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [11]
  • Lidskost, přehled, výborný a hlavně čitelný zápis na tabuli. Nebyl problém cokoliv znovu vysvětlit nebo se k něčemu vrátit.
  • Veselou povahu, smysl pro humor
  • Zábavná forma, na přednášky jsem chodil rád
  • Všechno, co bych mohla ocenit. Stačí přijít na první přednášku a uvidět to svýma očima
  • energický přístup, přehledný zápis, dobře vysvětlí probíranou látku
  • Entuziasmus a zápal, velice pozitivní při pondělním ránu navíc sem tam hodí nějaký fórek. Zkrátka nebudete opruzeni ;) Krása
  • Humor.
  • Především smysl pro humor, umění upoutat studenta, přeskakování náročnějších důkazů :-)
  • otevřený přístup ke studentům a ochota připustit vlastní chyby a opravit je
  • Styl, jakým přednáší. Není to takový ten běžný vážný a upjatý přednášející, naopak umí situaci velmi odlehčit a obvykle tu a tam doplní i nějaký vtipný komentář.
  • Je vstřícný, výklad je srozumitelný, snaží se, aby studenti vše pochopili, ochotně odpovídá na dotazy.

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [6]
  • Občas byl trochu zmatený, takže by si mohl předem ujasnit značení a nepřepisovat ho až na konci důkazu.
  • v ničem
  • Mohl by už před přednáškou promyslet, v jakém pořadí bude zadávat věty. Někdy zjistil, že k důkazu potřebuje ještě něco, co jsme si neříkali.
  • Nic podstatného mne nenapadá, jen přehlednost na tabuli byla o poznání horší, než u doktorky Balkové, ovšem nevidím to jako výraznější překážku. Přednáškám bylo velmi dobře rozumět.
  • občas zmatek ve značení
  • Zde už se prostor ke zlepšení hledá jen těžko. Možná si pro příště dát větší pozor na to, kam se odráží křída od tabule :)

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [20]
1 : |===.................| 15 % [3] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [14]
1 : |==============......| 71 % [10] 90%-100%
2 : |=...................| 7 % [1] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |====................| 21 % [3] méně než 50%

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [24]
1 : |=====...............| 25 % [6] Vlastní zápisky
2 : |====................| 20 % [5] Skripta
3 : |....................| 0 % [0] Wikiskripta
4 : |==..................| 12 % [3] Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [16]
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |===================.| 93 % [15] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |=...................| 6 % [1] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |....................| 0 % [0] ne

P : Oznámkujte přednášející(ho) [14] 1.14
1 : |=================...| 85 % [12] 1 (výborný)
2 : |===.................| 14 % [2] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [25]
1 : |========............| 40 % [10] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [20]
1 : |===.................| 15 % [3] Slovní odpověď