Ambrož Petr Ing. Ph.D. :: [01PSL] Publikační systém LaTeX

Další předměty
[01DPMM1] Diplomová práce 1
[01DPAM2] Diplomová práce 2
[01DPMM2] Diplomová práce 2
[01DPSI2] Diplomová práce 2
[01LAB2] Lineární algebra B2
[01DSEMI] Předdiplomní seminář
[01PSL] Publikační systém LaTeX
Role učitele
Přednášející, Cvičící
Počet hodnotících: 7 / 54
Procento hodnotících: 12 %
|==..................|
Celkové hodnocení [13]
1 : |==================..| 92 % [12]  
2 : |=...................| 7 % [1]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.08

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.32
medián: 1.39
průměr hodnocení: 1.63
Hodnocení v roli cvičící [6]
1 : |=================...| 83 % [5]  
2 : |===.................| 16 % [1]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.17

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.29
medián: 1.39
průměr hodnocení: 1.54
Hodnocení v roli přednášející [7]
1 : |====================| 100 % [7]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.50
medián: 1.50
průměr hodnocení: 1.72


P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
  • Ne tak přínosné jako cvičení, ale přínosnější než většina přednášek z fyziky.

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [4]
  • Srozumitelný až "polopatický" výklad, humor, dokáže zaujmout a nadchnout studenty pro probíranou látku.
  • Perfektní přístup ke studentům, obcházení studentů během cvičení.
  • přehled, umí přednášet, pohodář
  • schopnost zaujmout posluchače, herecké vystupování, příslušnost ke katedře matematiky ;), která je zárukou přehledných publikací

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
  • dále obohatit dostupné prezentace

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [8]
1 : |==..................| 12 % [1] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [7]
1 : |=================...| 85 % [6] 90%-100%
2 : |===.................| 14 % [1] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [6]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [6]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

P : Oznámkujte přednášející(ho) [7] 1.00
1 : |====================| 100 % [7] 1 (výborný)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [11]
1 : |====................| 18 % [2] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [8]
1 : |==..................| 12 % [1] Slovní odpověď

C : Oznámkujte cvičící(ho) [6] 1.17
1 : |=================...| 83 % [5] 1
2 : |===.................| 16 % [1] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [6]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |....................| 0 % [0] obtížný
3 : |=======.............| 33 % [2] středně obtížný
4 : |==========..........| 50 % [3] lehký
5 : |===.................| 16 % [1] velmi lehký

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [6]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď