Balková Lubomíra Ing. Ph.D. :: [01LAA2] Lineární algebra A2

Další předměty
Role učitele
Přednášející, Cvičící, Zkoušející
Počet hodnotících: 11 / 45
Procento hodnotících: 24 %
|=====...............|
Celkové hodnocení [15]
1 : |================....| 80 % [12]  
2 : |====................| 20 % [3]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.20

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.32
medián: 1.39
průměr hodnocení: 1.63
Hodnocení v roli cvičící [6]
1 : |=================...| 83 % [5]  
2 : |===.................| 16 % [1]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.17

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.29
medián: 1.39
průměr hodnocení: 1.54
Hodnocení v roli přednášející [9]
1 : |===============.....| 77 % [7]  
2 : |====................| 22 % [2]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.22

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.50
medián: 1.50
průměr hodnocení: 1.72


P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [3]
  • Korespondují se skripty. Proto doporučuji si vzít s sebou skripta, neobtěžovat se psaním do sešitu a sledovat postup důkazů a zapisovat si případné poznámky.
  • Přednášky jsou koncipovány přesně podle skript a moc víc se na nich nedozvíte, občas jsem si říkal, jestli má smysl na ně chodit, protože skripta jsou skvělá..
  • Srozumitelné jasné - stejné jako ve skriptech.
    František Falta

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [3]
  • ochota věnovat studentům více času, snaha je nadchnout pro daný předmět
  • Spravedlivost.
  • Ve všem je systém, vychází nám vstříc, snaží se ilustrovat vypočítané příklady uplatněním v praxi.

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
  • Někdy by bylo fajn trochu zpomalit. Byl jsem furt dost ve stresu, že se mě paní doktorka na něco zeptá a já to nebudu vědět a dostanu mínus a ostuda.. I když byla atmosféra dost přátelská, neustále jsem se bál.. Asi to bylo tím, že cvičící byl zkoušející v jedné osobě. Pěkně mě otrávil povinný domácí úkol s počítáním pěti ošklivých divných determinantů, ostatní úkoly byly dobrovolné a dělal jsem je často a rád, proč to nemohl být jeden z nich..

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [5]
  • Skripta jsou vynikající.
  • Skripta obsahují celou látku, dobře se z nich učí.
  • skvělá skripta doktorky Balkové, sešit ze cvík
  • Skripta Doktorky jsou absolutně postačující materiál, více netřeba
  • Naprosto perfektně a precizně vypracovaná skripta od L. Bálkové.
    František Falta

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [9]
  • Zkouška byla fajn :) Zkoušející je velice hodná, hezky voní a tak se zkouška skládá jedna báseň. ;)
  • náročnější zkouška, férové
  • zkoušející byla objektivní a přesto milá, byla to pro mne velice příjemná zkouška. Jediné, co bych vytkla, je špatná časová organizace; velké prodlevy.
  • Zkouška je poměrně dlouhá, ale příjemná a není proč se (příliš) bát. Velmi objektivní. Průběh stejný jako u LAP, ale tentokrát se opravdu vyplatí udělat co nejvíce DÚ.
  • Velice pomáhá, že v průběhu semetru můžeme dostávat body za dobrovolné úkoly. Zvláště ty programovací jsou velmi stědře hodnoceny, přišlo mi ale, že naopak úkoly zadávané na cvičeních byly podhodnoceny. Pak není problém napsat hezky písemku a při dělání úkolů se člověk algebru hezky naučí. U ústní části mi přišla paní doktorka hodně náročná, náročnější než v prvním semestru.. Zvlášť doplňující otázky mi dělaly potíže, protože jsem na ně nedokázal z fleku odpovědět. A taky ta zkouška trvá strašně dlouho.
  • sbírání bodů hodně pomáhá
  • Zkouška se skládá klasicky jak ze ZS z písemky, která je dost obtížná, takže +body se velmi hodí. Na ústní po vás bude chtít hlavně přesnost, porozumění a přesné znění vět a definic. Nic co by jste neznali ze ZS :) Na zkoušce si posedíte klidě i 6 hodin, tak zásoby pití a svačinu s sebou :)
  • Skúška bola náročná , ale objektívne hodnotená.
  • Zkouška je přiměřeně náročná - obvzlášť pokud člověk pracuje přes semestr.
    František Falta

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [6]
  • Milý přístup. Umí velice dobře vysvětlit látku.
  • Přísnost, ale zároveň příjemné jednání. Velmi dobře vedené přednášky i cvičení, přehledný zápis na tabuli. Koncept domácích úkolů.
  • Přesnost, krasopisný zápis na tabuli, zápal pro předmět.
  • Zájem o problematiku a její absolutní znalost, dobrou náladu, krasopis, ochotu odpovědět mi na každou moji stupidní otázku. Letos paní doktorka psala snad jenom 2x na mokrou tabuli, jinak byl její systém průběžného mazáni tabule perfektní, vždy dokonale čitelné!
  • Vstřícnost. Také zadávání hromady úkolů dávalo možnost získat velmi výhodně body ke zkoušce.
  • Jasné, čisté a přesné.
    František Falta

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [5]
  • Nic mě nenapadá.
  • Samotné kvalitě přednášek se dá jen máloco vytknout, ale věřím, že by víc motivovalo k účasti, kdyby se jelo míň podle skript.
  • Výklad paní doktorky je někdy trošku monotónní (ale příjemný).
  • Chtělo by to více emocí do výkladu, je to trochu uspávající její monotonnost
  • Odříká často svoje skripta - nepřináší to žádnou hodnotu navíc vůči tomu, než když si čtu skripta. Více zajímavostí nebo jiných postupů než je ve skriptech.
    František Falta

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
  • Cvičení vedou na střídačku doktorka Balková a inženýr Batysta a je to fajn. Velice Vám oběma děkuji za dobrovolné cvičení v počítačové učebně, moc se mi líbilo!

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [12]
1 : |=======.............| 33 % [4] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [9]
1 : |===============.....| 77 % [7] 90%-100%
2 : |....................| 0 % [0] 75%-90%
3 : |==..................| 11 % [1] 50%-75%
4 : |==..................| 11 % [1] méně než 50%

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [9]
1 : |==..................| 11 % [1] Slovní odpověď

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [7]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [16]
1 : |=...................| 6 % [1] Vlastní zápisky
2 : |============........| 62 % [10] Skripta
3 : |....................| 0 % [0] Wikiskripta
4 : |....................| 0 % [0] Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [11]
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |====================| 100 % [11] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |....................| 0 % [0] ne

P : Oznámkujte přednášející(ho) [9] 1.22
1 : |===============.....| 77 % [7] 1 (výborný)
2 : |====................| 22 % [2] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [15]
1 : |=======.............| 33 % [5] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [14]
1 : |=======.............| 35 % [5] Slovní odpověď

C : Oznámkujte cvičící(ho) [6] 1.17
1 : |=================...| 83 % [5] 1
2 : |===.................| 16 % [1] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [6]
1 : |===.................| 16 % [1] velmi obtížný
2 : |....................| 0 % [0] obtížný
3 : |=================...| 83 % [5] středně obtížný
4 : |....................| 0 % [0] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [7]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

Komentář vyučujícího k hodnocení předmětu

Jsem moc ráda, že se skripta studentům líbí. Jelikož jsem se se svými spoluautory z řad studentů snažila, aby skripta byla co nejdokonalejším materiálem k přípravě na zkoušku, byla bych sama proti sobě, kdybych na přednášce vykládala něco výrazně jiného než látku ze skript. Přesto si myslím, že pro hodně studentů je přínosné výklad i slyšet, ne pouze číst, vždyť i poslechem se matematická logika a správné matematické formulování dostávají člověku pod kůži. Pro oživení jsme pak právě s Františkem Batystou vymysleli ono aplikační cvičení.