Balková Lubomíra Ing. Ph.D. :: [01UKRY] Úvod do kryptologie

Další předměty
Role učitele
Přednášející, Cvičící
Počet hodnotících: 3 / 13 !! Pozor !!
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Procento hodnotících: 23 %
|=====...............|
Celkové hodnocení [6]
1 : |==========..........| 50 % [3]  
2 : |==========..........| 50 % [3]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.50 průměr hodnocení: 1.50

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.32
medián: 1.39
průměr hodnocení: 1.63
Hodnocení v roli cvičící [3]
1 : |=======.............| 33 % [1]  
2 : |=============.......| 66 % [2]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 1.67

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.29
medián: 1.39
průměr hodnocení: 1.54
Hodnocení v roli přednášející [3]
1 : |=============.......| 66 % [2]  
2 : |=======.............| 33 % [1]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.33

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.50
medián: 1.50
průměr hodnocení: 1.72


C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
  • Celkově by se mohly dělat příklady z teorie. Např. by se mohly by se zadávat jednodušší důkazy za domácí úkol z teorie čísel, která se zde užívá. Studenti by si tak matematiku za těmito problémy více osvojili. Zápočet by se mohl pak udělovat právě za odevzdané a správně vypracované úkoly. Myslím si, že by to bylo lepší, než jak to probíhá nyní: implementaci základních kryptografických algoritmů totiž stejně většina vyřeší jako copy&paste odněkud z internetu.
    Lukáš Pohanka

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [3]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [3]
1 : |====================| 100 % [3] 90%-100%
2 : |....................| 0 % [0] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [3]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [4]
1 : |=====...............| 25 % [1] Slovní odpověď

P : Oznámkujte přednášející(ho) [3] 1.33
1 : |=============.......| 66 % [2] 1 (výborný)
2 : |=======.............| 33 % [1] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [3]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [3]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

C : Oznámkujte cvičící(ho) [3] 1.67
1 : |=======.............| 33 % [1] 1
2 : |=============.......| 66 % [2] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [3]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |....................| 0 % [0] obtížný
3 : |=============.......| 66 % [2] středně obtížný
4 : |....................| 0 % [0] lehký
5 : |=======.............| 33 % [1] velmi lehký

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [3]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

Komentář vyučujícího k hodnocení předmětu

Hodnotit tento předmět je asi lepší ve formě slovních komentářů. Jde o formu seminářů, kde částečně vykládám já a částečně studenti. Dále se zde trochu programuje a letos jsme pozvali dva přednášející. Proto přesně nevím, jak známky interpretovat.