Beneš Michal prof.Dr.Ing. :: [01NUM2] Numerická matematika 2

Další předměty
Role učitele
Přednášející, Cvičící, Zkoušející
Počet hodnotících: 1 / 12 !! Pozor !!
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Procento hodnotících: 8 %
|==..................|
Celkové hodnocení [2]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |==========..........| 50 % [1]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |==========..........| 50 % [1]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 3.00 průměr hodnocení: 3.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.32
medián: 1.39
průměr hodnocení: 1.63
Hodnocení v roli cvičící [1]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |====================| 100 % [1]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 4.00 průměr hodnocení: 4.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.29
medián: 1.39
průměr hodnocení: 1.54
Hodnocení v roli přednášející [1]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |====================| 100 % [1]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 2.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.50
medián: 1.50
průměr hodnocení: 1.72


P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
  • pokud si někde obstaráte dobré zápisky, tak přednáška oproti nim neposkytuje naprosto nic nového a není příliš účelné na ní trávit čas

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
  • Cvičil to Tomáš Oberhuber, ne Beneš.

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
  • zlepšit zápis na tabuli (nedají se rozlišit písmena)

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [1]
  • vlastní zápisky, wikiskripta

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [1]
  • Zkouška je pouze z teorie, dost mě udivilo, že se mě nikdo neptal na NIC z metod, osobně si myslím, že je užitečnější si z přednášky odnést něco o metodách a jejich použití než lemma 1, 2 a 3 a podle toho by se to taky mělo zkoušet. Té teorie je málo a není to těžké, ale jedna otázka z metod a jedna z teorie by mi připadalo adekvátnější.

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [1]
  • precizní a strukturovaný srozumitelný výklad, zkouší se jen to, co se odvykládá

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
  • přednášky jsou dost nudné a uspávací, současně psát a říkat, co píšu (když přednášející píše, není přes něj na tabuli vidět, když odstoupí, je vidět, ale mezitím říká ústně další poznámky, které jsou skoro nejdůležitější částí přednášky a člověk by si je chtěl napsat, v tu chvíli ale opisuje z tabule, takže to nezvládne...) Všechno už podle mě ve třetím ročníku není třeba rozepisovat (např. Taylora už všichni umíme, nemusíme ho vidět třikrát, stačí to jednou apod.)

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
  • Zápočet je za docházku. Cvičení jsou ale v této podobě NAPROSTO K NIČEMU. Učivo, které se na nich probere je buď Taylor, kterého už všichni umíme nebo něco, co nikdo nechápe, protože se na začátku ztratil a neví co to je a k čemu to je, takže to nikoho nebaví a je to úplně ztracený čas... Osobně bych výrazně preferovala praktická cvičení u počítačů, vyzkoušet si třeba implementaci některých metod z přednášky (jako neže by to bylo až tak těžké, ale jistě by to bylo přínosnější a určitě by bylo, co si na tom ukázat), třeba si na tom ukázat nějaké srovnání metod apod. Hlavně ne bezduché opisování čehosi, co stejně nebudu schopná nikde a nijak použít.

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [1]
1 : |....................| 0 % [0] 90%-100%
2 : |====================| 100 % [1] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [2]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [2]
1 : |....................| 0 % [0] Vlastní zápisky
2 : |....................| 0 % [0] Skripta
3 : |....................| 0 % [0] Wikiskripta
4 : |....................| 0 % [0] Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [1]
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |====================| 100 % [1] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |....................| 0 % [0] ne

P : Oznámkujte přednášející(ho) [1] 2.00
1 : |....................| 0 % [0] 1 (výborný)
2 : |====================| 100 % [1] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

C : Oznámkujte cvičící(ho) [1] 4.00
1 : |....................| 0 % [0] 1
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |====================| 100 % [1] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [1]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |....................| 0 % [0] obtížný
3 : |....................| 0 % [0] středně obtížný
4 : |====================| 100 % [1] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď