Břeň David RNDr. Ph.D. :: [02ELMA] Elektřina a magnetismus

Další předměty
[02DPMF2] Diplomová práce 2
[02ELMA] Elektřina a magnetismus
Role učitele
Zkoušející, Cvičící
Počet hodnotících: 12 / 85
Procento hodnotících: 14 %
|===.................|
Celkové hodnocení [6]
1 : |====================| 100 % [6]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.32
medián: 1.39
průměr hodnocení: 1.63
Hodnocení v roli cvičící [6]
1 : |====================| 100 % [6]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.29
medián: 1.39
průměr hodnocení: 1.54


C : Napište, co na cvičícím oceňujete [5]
  • Skvělá atmosféra na cvičeních, na která jsem se vždy těšil. Příjemné zacházení se studenty, smysl pro humor. Myslím, že by měl být přednášejícím.
  • vstřícný přístup ke studentům, dobře vysvětlí probírané příklady
  • "Nikam nechvátáme, nejsme hasiči." Celkově pohodový přístup.
  • Mimo příkladů jsme dělali i teorii. Vysvětlil věci, které člověk z přednášek nepochopil. Dokázal věci zjednodušit. Přidával různé historky.
  • Perfektní, všechno polopaticky vysvětlí, každý se alespoň párkrát ohřeje u tabule a poznámky ze cvičení se pak ke zkoušce velmi hodí. Bylo by super, kdyby elmu i přednášel.

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [4]
  • Na přípravu na elmu jsem sesbíral opravdu velké množství materiálů - zápisky, skripta, pdf s vypracovanými poznámkami (docela nutnost), pdf s vypracovanými příklady (dtto).
  • Skripta, Štollova monografie, Feynmanovy přednášky.
  • skriptum + vlastní zápisky ze cvičení
  • Zejména poznámky jakéhosi loňského studenta, pak sešit ze cvičení s Ing. Schmidtem a trochu skripta od doc. Štolla

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [3]
  • Příklady v předtermínu krása...i když byl předtermín oznámen jen 3 dny předem, tak jsem se kousnul a šel jsem do toho. Docent/profesor Chadzitaskos pak zadal opravdu jednoduchou sadu příkladů (nastudujte nabitý dutý válec a aplikaci Gausse a Ampéra ;) ). O objektivitě o mnoho dní později skládané teorie toho moc nemůžu říct - zkoušel mne doktor Břeň a otázky byly opravdu mírné.
  • dostatek času, příjemná klidná atmosféra, náročnost odpovídající
  • Je možné napsat si písemku zvlášť amjít na ústní jiný termín. Dělat zkoušku u pana doktora Břeně je radost, škoda že nemá přednášky.

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [11]
1 : |=======.............| 36 % [4] Slovní odpověď

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [6]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [12]
1 : |....................| 0 % [0] Vlastní zápisky
2 : |=======.............| 33 % [4] Skripta
3 : |....................| 0 % [0] Wikiskripta
4 : |=====...............| 25 % [3] Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [8]
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |====================| 100 % [8] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |....................| 0 % [0] ne

C : Oznámkujte cvičící(ho) [6] 1.00
1 : |====================| 100 % [6] 1
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [6]
1 : |===.................| 16 % [1] velmi obtížný
2 : |....................| 0 % [0] obtížný
3 : |===.................| 16 % [1] středně obtížný
4 : |===.................| 16 % [1] lehký
5 : |==========..........| 50 % [3] velmi lehký

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [6]
1 : |===.................| 16 % [1] Slovní odpověď