02ELMA  >  Elektřina a magnetismus

Počet hodnotících: 26 / 268
Procento hodnotících: 9 %
|==..................|

Zapsaných na předmět: 268 studentů.
Ukončilo předmět: 136 studentů.
|==========..........| 50 %

Břeň David RNDr. Ph.D. [ Zkoušející, Cvičící ]
Havránková Eva RNDr. [ ]
Hrivnák Jiří Ing. Ph.D. [ Cvičící ]
Chadzitaskos Goce doc.Ing. CSc. [ Přednášející, Zkoušející ]
Lavička Hynek Ing. Ph.D. [ Zkoušející, Cvičící ]
Novotný Petr Ing. Ph.D. [ Cvičící ]
Petr Ivo Ing. [ Cvičící ]
Schmidt Josef Ing. [ Cvičící ]
Strmisková Lucie Ing. [ Cvičící ]


N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [25]
  • Chaos.
  • Na přednáškách nejprve šok ze způsobu výkladu, ale pak si postupně zvyknete (někteří). Ke konci jsem se už smířil s tím, že něco pochopím zkrátka až později. A ve zkouškovém to najednou v celkové perspektivě začalo dávat všechno smysl.
  • příliš mnoho látky, nelze stihnout celou látku během semestru
  • El. a mag. je krásný předmět, bohužel nepříšliš dobře odpřednášený. Zpracování tohot předmětu na FJFI mě zklamalo.
  • elektřina, magnetismus a relativita, navazuje na mechaniku, ale vyskytuje se zde o něco těžší matematika
  • Oproti mechanice je mnohem zajímavější a příjemnější. Člověk už také po prvním semestru tuší, co ho čeká, takže se už nemusí vzpamatovávat z žádného šoku, jako tomu bylo u mechaniky.
  • velmi dobře podaný předmět, zábavný
  • Velmo zájimavé, špatně vysvětlené a zorganizované.
  • Veľmi zaujímavž predmet.
  • K čemu ta anketa je, když už je tu milionkrát napsané, že pan profesor Chadzitaskos prostě přednášet neumí? I když si ho jako člověka velice vážím, proč to sakra nemůže přednášet třeba doktor Břeň?
  • No prostě ELMA
  • chaos
  • Předmět mě zaujal, přestože zcela nezapadá do chemického oboru.
  • Úžasný jak do sebe všechno zapadá.
  • Zajímavý předmět, náročný, i když by ho určitě zvládlo dítě ze základní školy :)
  • Trošku zmatené přednášky
  • V pohode
  • Elektřina a magnetismus
  • Přednášky byly chaotické... hodně chaotické
  • Velice důležitá látka pro studenta FJFI. Již z gymnázia velmi oblíbená partie fyziky. Matematicky náročnější, ale i tak bezpochyby zajímavé.
  • Cvika z ELMY byla navržena opravdu přívětivě. Byl jsem s nimi spokojen. Výuka dosáhla mého očekávání.
  • Kéž by elmu taky přednášel doktor Břeň.
  • Nejsou.
  • Předmět, který je náročný na abstrakci a matematiku, mnohdy nad znalosti běžného studenta. Výuka teorie byla místy zmatečná. Na druhou stranu pokusy na matfyz. fakultě byly výborné.
  • Úvod do chaosu aneb ono to není tak úplně triviální... Slečno, no, vy tam vzadu, je to jasné?

N : Oznámkujte předmět [26] 2.15
1 : |===.................| 15 % [4] 1 (výborně)
2 : |============........| 61 % [16] 2
3 : |===.................| 15 % [4] 3
4 : |=...................| 7 % [2] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [26]
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |================....| 80 % [21] ano
3 : |=...................| 3 % [1] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká