Chadzitaskos Goce doc.Ing. CSc. :: [02ELMA] Elektřina a magnetismus

Další předměty
[02BPEF2] Bakalářská práce 2
[02BPFY2] Bakalářská práce 2
[02BPMF2] Bakalářská práce 2
[02BPTF2] Bakalářská práce 2
[02DEF2] Dějiny fyziky 2
[02DPEF2] Diplomová práce 2
[02DPMF2] Diplomová práce 2
[02DPTF2] Diplomová práce 2
[18DPSE2] Diplomová práce 2
[02ELMA] Elektřina a magnetismus
[802FYZ2] Fyzika 2
[02VUEF2] Výzkumný úkol 2
[02VUMF2] Výzkumný úkol 2
[02ZST] Základy strojírenské technologie
Role učitele
Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 24 / 47
Procento hodnotících: 51 %
|==========..........|
Celkové hodnocení [24]
1 : |==..................| 8 % [2]  
2 : |=====...............| 25 % [6]  
3 : |=======.............| 33 % [8]  
4 : |======..............| 29 % [7]  
5 : |=...................| 4 % [1]  
medián: 3.00 průměr hodnocení: 2.96

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.32
medián: 1.39
průměr hodnocení: 1.63
Hodnocení v roli přednášející [24]
1 : |==..................| 8 % [2]  
2 : |=====...............| 25 % [6]  
3 : |=======.............| 33 % [8]  
4 : |======..............| 29 % [7]  
5 : |=...................| 4 % [1]  
medián: 3.00 průměr hodnocení: 2.96

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.50
medián: 1.50
průměr hodnocení: 1.72


P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [11]
  • Přednášky byly jeden velký chaos. Pánové na matfyzu měli moc hezké pokusy.
  • Byl to trošku chaos...
  • občas chaotické
  • Pokusy byly zajímavým zpestřením přednášek, jenom škoda, že nebyly lépe synchronizované s jejím obsahem a jen málokdy bylo dopodrobna vysvětleno, co bylo zrovna demonstrováno. Přednášející předem nevěděl, jaké pokusy se budou předvádět a páni z matfyzu zřejmě nevěděli, o čem se bude přednášet. Škoda, citelná obzvláště v případě tohoto předmětu. Obsah přednášek se příliš neshodoval s obsahem skript, člověk nevěděl, co a z čeho se učit. Jen málo se toho odvodilo, většinou se zmatečně a nepříliš srozumitelné vysvětlovalo a odkudsi opisovalo. Občas přednášející vyvolával pocit, že látku vysvětluje nesrozumitelně naschvál. Ve srovnání se skvěle odpřednášenou mechanikou to bylo velké zklamání.
  • zmatené, nepřehledné, nezábavné
  • CHAOS
  • Líbili se mi pokusy na matfyzu, to byla vlastně jediná věc, proč jsem občas přišel na přednášku.
  • Přednášky byly často velmi zmatené. Přednášející skákal od tématu k tématu zcela libovolně, jak si vzpomněl. Zápis na tabuli byl chaotický a k pochopení látky nepomáhali ani pomůcky v podobě chleba či cedníku. Ve chvíli časového presu se na tabuli objevovaly pouze vztahy opsané ze skript bez vysvětlení. K pochopení naprosté většiny látky musela postačit skripta.
  • Demonstrativní ukázky různých jevů před každou přednáškou byly příjemným osvěžením, ve výsledku mi ale k ničemu prakticky nebyly.
  • Nemám žádné výhrady.
  • Jedním slovem C H A O S ! ! !

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [5]
  • Poznámky z internetu, vlastní poznámky, skripta.
  • na internetu jsou zkrácená a zhuštěná studentská skripta, až na pár věcí je tam vše
  • Skripta, zápisky z přednášek, studentské poznámky a poznámky pana dr. Břeně dostupné na internetu.
  • Vlastní poznámky bohužel v návaznosti na chaotičnost přednášek nebyly postačujícím studijním materiálem.
  • Skripta a poznámky z přednášek vypracované starším hrdinou.

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [7]
  • mě osobně přišla zkouška lehká, i když ostatní studenti tvrdili často opak, tudíž si moc nejsem jistá objektivitou zkoušejících.
  • Byla to příjemná zkouška, na přípravu měl člověk času, kolik si jen přál. Náročnost se odvíjela od počtu získaných bodů v písemce a aspiranti na A to neměli jednoduché, ale pan docent hodně pomáhal a opravdu se snažil dát všem co nejlepší známku. Zásadní bylo pochopení probírané látky.
  • Pokud student látku ovládal, zkoušející byl velmi příjemný. Obtížnost praktické části se ale (i velmi výrazně) lišila termín od termínu.
  • Velice rychlá zkouška, občas není jasné na co se pan docent ptá, ale někdy to neví ani on sám...
  • Chaotičnost přednášek se přenesla i ke zkoušce. Mám dojem, že přístup zkoušejícího příliš odrážel jeho momentální rozpoložení a nemám pocit, že bylo při zkoušce každému "měřeno stejným metrem".
  • Průběh na chlup stejný jako u Mechaniky.
  • Během termínu z ELMY se nepravidelně střídali jako zkoušející Břeň a Chadzitaskos. Vezte, že je velká nevýhoda jít na zkoušku s Chadzitaskosem. První dvě otázky jsou středně těžké rozjezdové. Ale pak se začne šťourat v takových detailech, o kterých jste ani nevěděli, že existují, a je téměř konec. Po 3 hodinách jste rádi, že jdete domů s nějakou známkou. Naopak zkouška u Břeně je úplně jinde. DOstanete 3 středně těžké otázky a pokud jste se připravovali alespoň 2-3 dny, tak jdete domů po necelé hodině s velmi dobrou známkou....

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [13]
  • zápal, s jakým přednášel
  • náhodné otázky do davu "chápete to?" skvěle to udrží pozornost a ticho při přednáškách
  • Snaha látku dobře a jednoduše vysvětlit (která se ovšem bohužel minula účinkem).
  • Urputnou snahu vysvětlit látku tak, aby ji pochopili všichni přítomní studenti. I ti, co navštívili byť jen jednu jedinou přednášku, nikdy nezapomenou: "Slečno, vy tam vzadu, rozumíte tomu?" Pan docent je skvělý člověk.
  • vtipné názorné ukázky probírané látky, viz. cedník, chleba atd.
  • Dobrá nálada, snaží se stále a hodně, aby to všichni chápali (ale nejde mu to..)
  • Je to frajer, baví ho to a je to znát.
  • Ocenit se dá smysl pro humor a schopnost vyznat se v nastoleném chaosu.
  • Moc nic
  • Nebral se moc vážně. Má snahu danou látku vysvětlit.
  • Poukazoval hodně na příklady ze života, což se mi velice líbilo.
  • Jeho velkou snahu učit a názorně ukazovat. Bohužel se ukázalo, že snaha sama o sobě nestačí.
  • Navzdor všeobecnému názoru na prednášky pána docenta(?) Chadzitaskosa sú podľa mňa jeho prednášky skvelé. Prirovnal by som ho k Feynmanovi, jeho prednášky poskytnú iný pohľad na problematiku.
    Peter Príbeli

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [16]
  • Bylo by dobré, kdyby si přednášející lépe uspořádal myšlenky a nepřebíhal z jednoho problému na druhý.
  • Struktura přednášek, výklad, ...
  • narozdíl od mechaniky mi přemět přišel poněkud zmatený, možná i prostupem učiva - sbírají se náhodné poznatky do větší teorie. U mecaniky tomu bylo naopak
  • Sjednotit obsah a strukturu přednášek s nějakým jiným zdrojem (skripta nebo jiným). Snažit se vysvětlovat srozumitelně, v zápisu na tabuli nepoužívat "rovnice v uvozovkách" a zvláštní indexy.
  • Určitě srozumitelnost. Občas to tak zamotává, že se v tom student i přes nejlepší snahu to pochopit ztratí. A pak radši odkývají, že to chápou, než aby dostali odpověď, která to zamotá i těm, co to ještě stále chápou.
  • větší pořádek v přednášené látce i na tabuli, srozumitelnost
  • Srozumitelnost, strukturu psaní na tabuli. Mr.Chaos
  • To už je tu napsané snad stokrát, ať to prosím přednáší někdo jiný, proti panu profesorovi nic nemám, je to fajn člověk, ale přednášky byly úplně na nic.
  • Přednášky byly často velmi zmatené. Přednášející skákal od tématu k tématu zcela libovolně, jak si vzpomněl. Zápis na tabuli byl chaotický a k pochopení látky nepomáhali ani pomůcky v podobě chleba či cedníku. Ve chvíli časového presu se na tabuli objevovaly pouze vztahy opsané ze skript bez vysvětlení. K pochopení naprosté většiny látky musela postačit skripta. Zlepšení struktury přednášek a udržování určitého řádu by jistě prospělo k pochopení vykládané látky.
  • Pan docent vlétl do elektřiny a zanechal po sobě spoušť hodnou jaderné bomby. Přednášky se vůbec nevyplatí navštěvovat, protože by jste z nich byli akorát zmatení. Doc Chaos často nevěděl, co chce říct, jak chce problém vysvětlit. Občas vysvětlil věc třemi způsoby, což nebylo vůbec triviální (hehe). Pro mě to byla ztráta iluzí, pro prváka docela drtivá. Doufám, že už prváky svěří někomu jinému. Na druhou stranu je vidět, že přednášející látce rozumí, bohužel ji neumí podat... škoda
  • Pan docent by měl zlepšit celkovou organizaci přednášek a pokusit se zmírnit chaotičkost celého výkladu
  • Je to chaos. Ale i chaos má řád!
  • Mohl by se pokusit lépe si promyslet, jak vysvětlovat věci. Hodně mával rukama, na kterých se snažil demonstrovat nějaké věci, ale působilo to zmateně.
  • Nemám žádné výhrady.
  • Přednášky jsou mírný chaos. Já z nich neměl zhola nic.
  • I když byla vidět velká snaha o to něco naučit, ve výsledku přednášky působily dosti zmatečně a nejednou se mi stalo, že jsem na přednášku přišel s tím, že něčemu rozumím, avšak po přednášce jsem jsem vůbec nevěděl, která bije. Nevím, v čem přesně je chyba, ale myslím, že docent Chadzitaskos se jako přednášející příliš nehodí, že by se uplatnil spíše jako vědecký pracovník.

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [35]
1 : |==..................| 8 % [3] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [24]
1 : |=======.............| 33 % [8] 90%-100%
2 : |====................| 20 % [5] 75%-90%
3 : |==..................| 12 % [3] 50%-75%
4 : |=======.............| 33 % [8] méně než 50%

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [16]
1 : |=...................| 6 % [1] Vlastní zápisky
2 : |======..............| 31 % [5] Skripta
3 : |....................| 0 % [0] Wikiskripta
4 : |=====...............| 25 % [4] Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [11]
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |==================..| 90 % [10] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |==..................| 9 % [1] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |....................| 0 % [0] ne

P : Oznámkujte přednášející(ho) [24] 2.96
1 : |==..................| 8 % [2] 1 (výborný)
2 : |=====...............| 25 % [6] 2
3 : |=======.............| 33 % [8] 3
4 : |======..............| 29 % [7] 4
5 : |=...................| 4 % [1] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [37]
1 : |====................| 21 % [8] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [40]
1 : |===.................| 15 % [6] Slovní odpověď