Čtyroký Jiří prof.Ing. DrSc. :: [12OPEL] Optoelektronika

Další předměty
[12ELDY2] Elektrodynamika 2
[12OPEL] Optoelektronika
Role učitele
Přednášející, Cvičící, Zkoušející
Počet hodnotících: 5 / 19
Procento hodnotících: 26 %
|=====...............|
Celkové hodnocení [10]
1 : |====================| 100 % [10]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.32
medián: 1.39
průměr hodnocení: 1.63
Hodnocení v roli cvičící [5]
1 : |====================| 100 % [5]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.29
medián: 1.39
průměr hodnocení: 1.54
Hodnocení v roli přednášející [5]
1 : |====================| 100 % [5]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.50
medián: 1.50
průměr hodnocení: 1.72


P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
  • motivující dostačující pro složení zkoušky
  • nebyl to můj šálek kávy

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [3]
  • Základy fotoniky (Saleh a Teich) + různé články dostupné na internetu
  • Postačily materiály z přednášek.
  • web a studentský underground, prezentace zde již v tuto chvíli (bez vlastních poznámek) byly bezcenné

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [3]
  • povídání si o vlastnostech a zákonitostech - tuším 4 tématické okruhy pro každého
  • Dostanete papír se zhruba 4 otázkami, máme téměř neomezený čas na přípravu. P.prof. je vstřícný a příjemný zkoušející. Případnou nejasnost vysvětlí. Známkuje objektivně (není to zadarmo).
  • Nároky na zkoušku jsou přiměřené, pro mnohé to byla poslední zkouška v bakalářském studiu před státnicema. Pan profesor zřejmě nikomu nechtěl dělat z léta peklo, když věděl, co přijde v září ;).

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [3]
  • Dokázal zaujmout, nadchnout posluchače.
  • Pan profesor hezky a zajímavě přednáší.
  • znalosti a přehled, tempo výkladu

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
  • Do prezentací zařadit přehled symbolů, použitých zkratek, zejména pro první seznámení napsat co je co, studenti se bojí zeptat, že jím to uniklo, pak zjišťují, že nikdo neví co který symbol znamená a zbytek semestru se stává jen útrpným martýriem, kdy se mnozí v poslední řádě snaží zkrátit dlouhou chvíli luštěním sudoku.

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
  • Z tohoto předmětu není zápočet!

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [7]
1 : |===.................| 14 % [1] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [5]
1 : |============........| 60 % [3] 90%-100%
2 : |....................| 0 % [0] 75%-90%
3 : |====................| 20 % [1] 50%-75%
4 : |====................| 20 % [1] méně než 50%

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [5]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [5]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [8]
1 : |==..................| 12 % [1] Vlastní zápisky
2 : |=====...............| 25 % [2] Skripta
3 : |....................| 0 % [0] Wikiskripta
4 : |=====...............| 25 % [2] Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [5]
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |====================| 100 % [5] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |....................| 0 % [0] ne

P : Oznámkujte přednášející(ho) [5] 1.00
1 : |====================| 100 % [5] 1 (výborný)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [8]
1 : |=======.............| 37 % [3] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [6]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

C : Oznámkujte cvičící(ho) [5] 1.00
1 : |====================| 100 % [5] 1
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [5]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |....................| 0 % [0] obtížný
3 : |============........| 60 % [3] středně obtížný
4 : |====................| 20 % [1] lehký
5 : |====................| 20 % [1] velmi lehký

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [6]
1 : |===.................| 16 % [1] Slovní odpověď