Fučík Radek Ing. Ph.D. :: [01MATZ2] Matematika, zkouška 2

Další předměty
Role učitele
Přednášející, Cvičící, Zkoušející
Počet hodnotících: 5 / 55
Procento hodnotících: 9 %
|==..................|
Celkové hodnocení [8]
1 : |==========..........| 50 % [4]  
2 : |==========..........| 50 % [4]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.50 průměr hodnocení: 1.50

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.32
medián: 1.39
průměr hodnocení: 1.63
Hodnocení v roli cvičící [4]
1 : |==========..........| 50 % [2]  
2 : |==========..........| 50 % [2]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.50 průměr hodnocení: 1.50

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.29
medián: 1.39
průměr hodnocení: 1.54
Hodnocení v roli přednášející [4]
1 : |==========..........| 50 % [2]  
2 : |==========..........| 50 % [2]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.50 průměr hodnocení: 1.50

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.50
medián: 1.50
průměr hodnocení: 1.72


Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [2]
  • Přednášky byly tak dobře strukturované a srozumitelné, že nebylo třeba sahat po jiných studijních materiálech než k zápiskům z přenášek.
  • na základě otázek na stránkách přednášejícího jsem zpracoval otázky a dále z generátoru stále dokola zkoušel psát zkoušky
    Lukáš Tájek

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [3]
  • Přístup zkoušejícího byl férový a ke všem stejný. Bylo znát, že zkoušející se nesnaží zkoušeného na ničem nachytat a že mu jde pouze o to přesvědčit se, zda problematice dostatečně rozumí.
  • Ústní zkouška nebyla tak náročná.
  • pohodový průběh, zkoušející se snaží studenta udržet v klidu bez stresu, pokud student neví, tak má zkoušející snahu podpořit a dotlačit studenta ke správným odpovědím
    Lukáš Tájek

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [1]
  • Snahu u zkoušky pomoct.

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [4]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [4]
1 : |====================| 100 % [4] 90%-100%
2 : |....................| 0 % [0] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [4]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [4]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [7]
1 : |========............| 42 % [3] Vlastní zápisky
2 : |===.................| 14 % [1] Skripta
3 : |....................| 0 % [0] Wikiskripta
4 : |===.................| 14 % [1] Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [5]
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |====================| 100 % [5] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |....................| 0 % [0] ne

P : Oznámkujte přednášející(ho) [4] 1.50
1 : |==========..........| 50 % [2] 1 (výborný)
2 : |==========..........| 50 % [2] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [5]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [4]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

C : Oznámkujte cvičící(ho) [4] 1.50
1 : |==========..........| 50 % [2] 1
2 : |==========..........| 50 % [2] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [4]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |....................| 0 % [0] obtížný
3 : |====================| 100 % [4] středně obtížný
4 : |....................| 0 % [0] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [4]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď