Fučík Radek Ing. Ph.D. :: [01MAA4] Matematická analýza A4

Další předměty
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 5 / 16
Procento hodnotících: 31 %
|======..............|
Celkové hodnocení [5]
1 : |====================| 100 % [5]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.32
medián: 1.39
průměr hodnocení: 1.63
Hodnocení v roli cvičící [5]
1 : |====================| 100 % [5]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.29
medián: 1.39
průměr hodnocení: 1.54


C : Napište, co na cvičícím oceňujete [5]
  • Řeknu to takhle. Když se náš cvičící vrátil z otcovské dovolené, během níž nás učil doktor Kůs, byl přivítán tleskáním a výskotem.
  • Nejlepší cvičící. Vtip, preciznost, teoretické shrnutí na začátku každé kapitoly, připravenost na hodiny, laskavý. Je také chápavý (nebo tolerantní :D ) - i když se vám stane věc, co by se vám ve čtvrtém semestru stát neměla - třeba jako neznalost malé násobilky, nevynásobení dvou 2x2 matic a podobně, nějak to zvládne. Hodiny odsýpaly rychle, bezbolestně. Jo a gratuluji k dalšímu přírůstku do rodiny.
  • To, že celé dva semestry drží laťku subjektivně zatím nejlepších cvičení vůbec.
  • Umí vysvětlovat a má to všechno pěkně rozmyšlené. Chodí včas. Má opravdu velkou trpělivost.
  • Na cvičeních se probere vše podstatné ke zkoušce, všechno je dobře vysvětleno
    Libor Bakajsa

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
  • Možná by bylo fajn se maličko, marginálně přiblížit k přístupu doktora Kůse. Tedy brát složitější příklady typu toho, co bude u zkoušky. (Jako Vivianiho těleso. Fuj, Viviani. Ještě teď z toho mám husí kůži. Kdyby to bylo možné, tak bych to nedávala do zkouškové písemky. Je to hrozná věc.)
  • Víc srandy, míň počítání :-).

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [3]
  • Já jsem áčkař a jsem líná počítat. Takže jsem na cvičení velmi ocenila, že jsem nebyla zbytečnými písemkami nucena počítat během roku. Zápisky z cvičení zcela stačily na zkoušku (teda, plus několik zkouškových písemek).
  • Tak trochu jsem doufal ve změnu cvičícího po prvním semestru, o které se šířily fámy. Ale ne z nespokojenosti s cvičícím, prostě jen tak - pro pestrost.
  • Tentokrát relativně v pohodě. Až na komplexku (zase jsou v testech opravdu jen 2 typy příkladů), která se nestíhá, se všechno zvládlo.

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [10]
1 : |==========..........| 50 % [5] Slovní odpověď

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [7]
1 : |======..............| 28 % [2] Slovní odpověď

C : Oznámkujte cvičící(ho) [5] 1.00
1 : |====================| 100 % [5] 1
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [5]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |....................| 0 % [0] obtížný
3 : |====................| 20 % [1] středně obtížný
4 : |============........| 60 % [3] lehký
5 : |====................| 20 % [1] velmi lehký

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [8]
1 : |=======.............| 37 % [3] Slovní odpověď