Hobza Tomáš Ing. Ph.D. :: [01ATI] Aplikovaná teorie informace

Další předměty
[01ASM] Aplikace statistických metod
[01ATI] Aplikovaná teorie informace
[01POPR] Pokročilá pravděpodobnost
[01SM] Statistické metody a jejich aplikace
[01VUAM1] Výzkumný úkol 1
[01VUMM1] Výzkumný úkol 1
[01VUAM2] Výzkumný úkol 2
[01VUMM2] Výzkumný úkol 2
[01VUSI2] Výzkumný úkol 2
[01ZLIM] Zobecněné lineární modely a aplikace
Role učitele
Přednášející, Cvičící, Zkoušející
Počet hodnotících: 4 / 16 !! Pozor !!
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Procento hodnotících: 25 %
|=====...............|
Celkové hodnocení [7]
1 : |==============......| 71 % [5]  
2 : |======..............| 28 % [2]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.29

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.32
medián: 1.39
průměr hodnocení: 1.63
Hodnocení v roli cvičící [4]
1 : |===============.....| 75 % [3]  
2 : |=====...............| 25 % [1]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.25

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.29
medián: 1.39
průměr hodnocení: 1.54
Hodnocení v roli přednášející [3]
1 : |=============.......| 66 % [2]  
2 : |=======.............| 33 % [1]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.33

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.50
medián: 1.50
průměr hodnocení: 1.72


P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
  • Rozhodně stojí za to na přednášky chodit.

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
  • Všechny příklady srozumitelně vysvětlil a bylo vždy jasné, co vlastně děláme.

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [1]
  • K přípravě na zkoušku stačí zápisky z přednášky, případně skripta na upřesnění nejasností a počítání příkladů.

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [3]
  • nejdrive pisemka s nekolika priklady, ktere mohou dosti prekvapit. pote ustni, ktera uz byla klasika veta-dukaz v prijemne atmosfere
  • Zkouška je písemná (příklady) a ústní. Zkoušející byl milý, přívětivý a objektivní. Zbytečně nikoho nedusí, ale vyžaduje precizní znalost definic, případně vět.
  • Probíhá podobně jako na PRSTu. Napřed písemka s 5 příklady, pak ústní, kde si student losuje otázku. Když se zasekne, tak pan Hobza napoví, případně položí doplňující otázku.

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
  • Přehlednost přednášek a zápisu na tabuli. Je moc hodný a vždy vyjde studentům vstříc. Je ochoten vše znovu vysvětlit.
  • ucelenost prednasky, humor

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [3]
  • Krasopis:)
  • trochu zpomalit
  • V čitelnosti zápisu na tabuli

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
  • Příkladů se nespočítalo mnoho, ale ukázaly se důležité typové příklady.
  • Příklady se počítaly v průběhu přednášek. Nebyla žádná zvláštní cvičení.

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [4]
1 : |=====...............| 25 % [1] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [3]
1 : |====================| 100 % [3] 90%-100%
2 : |....................| 0 % [0] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [5]
1 : |====................| 20 % [1] Slovní odpověď

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [4]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [5]
1 : |============........| 60 % [3] Vlastní zápisky
2 : |====................| 20 % [1] Skripta
3 : |....................| 0 % [0] Wikiskripta
4 : |....................| 0 % [0] Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [4]
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |====================| 100 % [4] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |....................| 0 % [0] ne

P : Oznámkujte přednášející(ho) [3] 1.33
1 : |=============.......| 66 % [2] 1 (výborný)
2 : |=======.............| 33 % [1] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [5]
1 : |====................| 20 % [1] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [6]
1 : |==========..........| 50 % [3] Slovní odpověď

C : Oznámkujte cvičící(ho) [4] 1.25
1 : |===============.....| 75 % [3] 1
2 : |=====...............| 25 % [1] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [4]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |....................| 0 % [0] obtížný
3 : |=====...............| 25 % [1] středně obtížný
4 : |=====...............| 25 % [1] lehký
5 : |==========..........| 50 % [2] velmi lehký

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [6]
1 : |=======.............| 33 % [2] Slovní odpověď