Humhal Emil doc.RNDr. CSc. :: [01LAB2] Lineární algebra B2

Další předměty
[01DIFR] Diferenciální rovnice
[01LAB2] Lineární algebra B2
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 14 / 140
Procento hodnotících: 10 %
|==..................|
Celkové hodnocení [14]
1 : |===========.........| 57 % [8]  
2 : |=======.............| 35 % [5]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |=...................| 7 % [1]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.57

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.32
medián: 1.39
průměr hodnocení: 1.63
Hodnocení v roli cvičící [14]
1 : |===========.........| 57 % [8]  
2 : |=======.............| 35 % [5]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |=...................| 7 % [1]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.57

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.29
medián: 1.39
průměr hodnocení: 1.54


C : Napište, co na cvičícím oceňujete [10]
  • Snahu dopodrobna vysvětlit probírané příklady.
  • Snahu naučit látku a ty studenty, kteří jsou méně chápaví. Také oceňuji to, že mě donutil se průběžně na všechna cvičení připravovat (stačilo k tomu pár teoretických otázek u tabule, které jsem nevěděla) a tím výrazně ulehčil učení na zkoušku.
  • Upřímně nejdříve respekt a zaleknutí před docentem Humhalem, ale po prvních hodinách jsem si uvědomil, že jeho přístup k výuce je vlastně ten nejlepší a že se právě takto dokáže nejsnáze připravovat na zkoušku již během semestru!
  • Podrobné vysvětlení látky
  • Docent Humhal bývá občas přísný, ale pokud látce rozumíte, tak s ním nebudete mít problém :)
  • Jistota a absolutní zřejmost ve věcech, které se lineární algebry týkají. Vždy uvedl věci, které platí, které by člověka hned nenapadly.
  • naučí probíranou látku, dbá na důkladné pochopení problematiky
  • Přehled, znalosti.
  • Docent Humhal byl jednoznačně nejlepším cvičícím, kterého jsem na FJFI kdy potkal. Z počátku může působit díky své přísnosti až nepřátelsky, ale brzy zjistíte, že je to v jádru velmi milý člověk, který navíc opravdu ví, jak vás to naučit. Věřím, že by lineární algebru uměl naučit i náhodného kolemjdoucího na ulici, který by ani nevěděl, co lineární algebra je. Navíc je velmi pečlivý a díky tomu si budete věci ze cvičení pamatovat i déle, než do nejbližší další výuky po skončení cvičení.
  • Pan docent je "stará škola" - všechno má svůj řád, vyžaduje přesnost a jednotu vyjadřování, z jeho cvičení si skutečně něco odnesete. Kéž by všichni cvičící byli jako on.

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [5]
  • Přišlo mi, že jsme probírali lehčí příklady, než jaké byly u zkoušky. Jednu kapitolu jsme jen rychle přešli a jednu neprobrali vůbec.
  • v ničem
  • Mohl by se občas usmát a hodit nějaký vtípek. Taky se mi nelíbilo, že jsem jednoduchým kapitolám věnovali spoustu času a ke konci semestru nezbyl čas na procvičení obtížnější látky.
  • občas být ke studentům milejší
  • Pokud zrovna někoho nekárá, nemusel by tolik křičet.

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [10]
  • Myslím, že by měl být zaveden podobný bodový systém jako v zimním semestru - takhle dostal zápočet každý bez ohledu na písemky a docházku a ti, kteří poctivě chodili nebyli nijak zvýhodněni u zkoušky.
  • Odpovídající doplnění přednášek
  • mělo by jich být více
  • Stále visí ve vzduchu otázka zda není jedno cvičení za 14 dní málo... Ale pravda je, že nás pan docent Humhal provedl všemi druhy příkladů, kterými měl.
  • 6 cvičení je příliš málo
  • cvičení jednou za dva týdny je podle mě málo, nestihlo se procvičit vše co bylo na přednáškách
  • Cvičení je málo! Pouze 6 hodin za semestr je opravdu zlé.
  • Nemám poznámky.
  • Cvičení byla pouze jednou za 14 dní, což zpočátku bohatě stačilo, ale ke konci už se lehce nestíhalo (ovšem ne vinou cvičícího).
  • Cvičení by mohla být každý týden, ne každý druhý. Možná by to snížilo úmrtnost na tomto předmětu.

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [24]
1 : |======..............| 29 % [7] Slovní odpověď

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [19]
1 : |=====...............| 26 % [5] Slovní odpověď

C : Oznámkujte cvičící(ho) [14] 1.57
1 : |===========.........| 57 % [8] 1
2 : |=======.............| 35 % [5] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |=...................| 7 % [1] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [14]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |....................| 0 % [0] obtížný
3 : |=...................| 7 % [1] středně obtížný
4 : |===========.........| 57 % [8] lehký
5 : |=======.............| 35 % [5] velmi lehký

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [24]
1 : |====................| 20 % [5] Slovní odpověď