Jarý Vladimír Ing. Ph.D. :: [18PRC2] Programování v C++ 2

Další předměty
[18DPSE2] Diplomová práce 2
[18ESPG2] Evropský standard počítačové gramotnosti 2
[18UIA2] Pokročilé algoritmy 2
[18PRC2] Programování v C++ 2
[18ZALG] Základy algoritmizace
[818ZALG] Základy algoritmizace
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 4 / 26 !! Pozor !!
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Procento hodnotících: 15 %
|===.................|
Celkové hodnocení [4]
1 : |=====...............| 25 % [1]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |===============.....| 75 % [3]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 3.00 průměr hodnocení: 2.50

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.32
medián: 1.39
průměr hodnocení: 1.63
Hodnocení v roli cvičící [4]
1 : |=====...............| 25 % [1]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |===============.....| 75 % [3]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 3.00 průměr hodnocení: 2.50

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.29
medián: 1.39
průměr hodnocení: 1.54


C : Napište, co na cvičícím oceňujete [3]
  • Snaží se, řekl bych.
  • Vychází vstříc, nabízí volnost ve výběru tématu na zápočtový program.
  • Vstřícnost, pomoc.

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [3]
  • Když ho srovnám s panem Fabiánem, který mne cvičil předtím, je jeho výklad spíš dost zmatený. Čte text prezentace, což je hodně nezajímavé a nudné, a výklad není ucelený. Nemám pocit, že by výsledkem mého studia bylo to, že do hloubky rozumím, co a jak která funkce dělá.
  • Mohl by být na cvičení o něco živější a více komunikovat se studenty. Mohl by více komentovat řešení odevzdávaných domácích úkolů.
  • Více strukturovat výklad, aby bylo jasné, co teď děláme apod. Bylo to mnohdy docela zmatené, používali jsme různé věci na přeskáčku a tak, dost mě to otrávilo, protože jsem tomu nerozuměla a ztrácela se. Na druhou stranu oceňuji samostatný přístup k řešení úloh, člověk se toho hodně naučí. Nepříliš zkušený člověk se v tom ale snadno utopí, takže by to chtělo nějak lépe skloubit. Na začátek třeba zkusit něco malého společně, shrnout obecně, co se budeme dělat, aby všichni pochopili, co se vlastně děje a teprve pak zadat samostatnou práci. Dobře zadané domácí úkoly jsou fajn trénink.

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [7]
1 : |======..............| 28 % [2] Slovní odpověď

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [7]
1 : |======..............| 28 % [2] Slovní odpověď

C : Oznámkujte cvičící(ho) [4] 2.50
1 : |=====...............| 25 % [1] 1
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |===============.....| 75 % [3] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [4]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |=====...............| 25 % [1] obtížný
3 : |===============.....| 75 % [3] středně obtížný
4 : |....................| 0 % [0] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [4]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď