Jarý Vladimír Ing. Ph.D. :: [18ZALG] Základy algoritmizace

Další předměty
[18DPSE2] Diplomová práce 2
[18ESPG2] Evropský standard počítačové gramotnosti 2
[18UIA2] Pokročilé algoritmy 2
[18PRC2] Programování v C++ 2
[18ZALG] Základy algoritmizace
[818ZALG] Základy algoritmizace
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 8 / 41
Procento hodnotících: 19 %
|====................|
Celkové hodnocení [8]
1 : |==..................| 12 % [1]  
2 : |============........| 62 % [5]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |=====...............| 25 % [2]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 2.38

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.32
medián: 1.39
průměr hodnocení: 1.63
Hodnocení v roli cvičící [8]
1 : |==..................| 12 % [1]  
2 : |============........| 62 % [5]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |=====...............| 25 % [2]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 2.38

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.29
medián: 1.39
průměr hodnocení: 1.54


C : Napište, co na cvičícím oceňujete [4]
  • Příjemné jednání, aktivní studenty odměňoval, ostatní zbytečně nestresoval.
  • Rozumí problematice, obsahově ji umí předat.
  • přesnost ve výkladu
  • Podle mě skvělý cvičící. Vysvětlí látku, na dotazy odpoví, občas přidá něco navíc, dovysvětlí souvislosti. Má přehled i z oborů souvisejících. Skvělé, že mu nevadila moje občasná neznalost pascalu, protože jsem se ho neučil. Zpro jsem zvládl v cpp. Nevadil mu můj kód psaný na tabuli v cpp ani neměl problém u probíraných témat uvést i variantu v c/cpp, ikdyz se mělo vyučovat v pascalu. Pro ty, kteří cvičícího neslyší by si měli sednout blíže, sundat sluchátka z uší, a těm, kteří to chtějí "zábavnější" spíš asi zajít do televarieté, nebo do cirkusu na vystoupení klauna, protože cvika jsou vedena dobře. Ještě lepší by to bylo s interakcí studentů, kteří nemaj zájem se zůčastnit, samotného mě diskutovat nebaví.
    Radim Mádr

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [4]
  • Cvičení jsou hrozná nuda - pokusit se možná více "nadchnout" studenty. Jinak je to na usnutí.
  • Trochu nudný způsob přednesu.
  • zrychlit výklad v určitých momentech, mluvit hlasitěji
  • Vždy je co zlepšovat, ale já byl spokojen. Jako u všech učitelů na VŠ by měl se snažit látku vysvětlit ještě více a více polopatě, protože ti, kteří to nikdy neviděli to mají dost těžké.
    Radim Mádr

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
  • Více konkrétních případů.
  • Chtělo by to více hodin cvičení týdně. Dávat úkoly. Programovat.
    Radim Mádr

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [12]
1 : |=====...............| 25 % [3] Slovní odpověď

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [12]
1 : |=====...............| 25 % [3] Slovní odpověď

C : Oznámkujte cvičící(ho) [8] 2.38
1 : |==..................| 12 % [1] 1
2 : |============........| 62 % [5] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |=====...............| 25 % [2] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [8]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |....................| 0 % [0] obtížný
3 : |=================...| 87 % [7] středně obtížný
4 : |==..................| 12 % [1] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [10]
1 : |====................| 20 % [2] Slovní odpověď