Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská
Další předměty
[02BPMF2] Bakalářská práce 2
[02TER] Termika a molekulová fyzika Role učitele
Přednášející, Cvičící, Zkoušející |
|
P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [5] |
|
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [2] |
|
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1] |
|
Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [10] |
|
Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [10] |
|
P : Co na přednášející(m) oceňujete? [10] |
|
P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [12] |
|
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1] |
|
P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [23] | ||||
|
P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [18] | ||||||||||||||||
|
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [5] | ||||
|
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [4] | ||||
|
Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [25] | ||||||||||||||||
|
Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [15] | ||||||||||||||||
|
P : Oznámkujte přednášející(ho) [18] | 2.28 | ||||||||||||||||||||
|
P : Co na přednášející(m) oceňujete? [28] | ||||
|
P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [30] | ||||
|
C : Oznámkujte cvičící(ho) [3] | 1.67 | ||||||||||||||||||||
|
C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [3] | ||||||||||||||||||||
|
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [4] | ||||
|