02TER  >  Termika a molekulová fyzika

Počet hodnotících: 20 / 195
Procento hodnotících: 10 %
|==..................|

Zapsaných na předmět: 195 studentů.
Ukončilo předmět: 102 studentů.
|==========..........| 52 %

Bažant Pavel Mgr. [ Cvičící ]
Bezděková Iva Ing. [ Cvičící ]
Havránková Eva RNDr. [ Zkoušející, Cvičící ]
Jizba Petr Ing. Ph.D. [ Přednášející, Cvičící, Zkoušející ]
Karásek Dalibor Ing. [ Cvičící ]
Navrátil Josef Ing. [ ]
Planková Barbora Ing. [ Cvičící ]


N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [15]
  • Občas trocha alchymie kvůli matematice, kterou ještě neznáme.
  • Z celkového pohledu značně nesourodý předmět, který jako by byl složen z více kusů...na začátku jednoduchá kalorimetrie, pak dlouho výstavba termiky a nakonec vteřinový exkurs do Maxwellova rozdělení.
  • Prostě termika no.
  • Základy termiky a naťuknutí termodynamiky (statistiky) s novými prvky "práce" s derivacemi.
  • No moc zábava to nebyla..
  • zajímavý předmět
  • ne až tak zajímavý předmět, hodně opakování z gymplu
  • Poměrně zajímavý a uchopitelný předmět. Přednášky z termiky byly moje oblíbené.
  • TER
  • Chctělo by to opravit výrazné překlepy a gramatické hrubky v prezentacích promítaných na hodině
  • Náročný na chápání ( v druhé polovině)
  • Kurz učí, jak popsat různé systémy makroskopicky. Moc tam nebylo té molekulové fyziky.
  • Předmět který by mohl být daleko zajímavější
  • Tento předmět má dvě části: první polovinu semestru je všechno jednoduché a jasné (prostupy tepla, kruhové děje,...), poté se všechno zvrhne nemám tušení kam
  • Zaujímavý predmet, avšak obsahuje dosť náročné koncepty bez matematického základu.
    Peter Príbeli

N : Oznámkujte předmět [20] 2.20
1 : |===.................| 15 % [3] 1 (výborně)
2 : |==========..........| 50 % [10] 2
3 : |=======.............| 35 % [7] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [20]
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |===================.| 95 % [19] ano
3 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká